Vraag

ben ik seksueel misbruikt ?

  • 12 December 2022
  • 3 reacties
  • 797 Bekeken

Badge

Hoii , 

tis allemaal beetje ingewikkeld maar ik ben goed met me ex en we spraken vandaag af ( wat we vaker doen ) gw als vrienden ( dacht ik) ik lag op me bed gew youtube kijken en hii sprong ineens naast me en gaf me ineens kusjes en begon helemaal met zijn been over mij heen en ik negeerde dat gew en dacht dat dit al een goeie reactie te zijn van “ ik wil dit niet “ hij ging door en op geven moment zat die aan me en hii zoende me constant en ik deed t op geven moment teruge in de hoop dat die stopte .. maar t ging veder .. en op geven moment zei ik dat me moeder zo thuis kom van t werk dus we beter kunnen stoppen daarna merkte ik aan mezelf dat ik heel veel flashbacks kreeg ( ik ben vroeger seksueel misbruik door een docent ) op geven moment zei ik dat ik me beetje ziek voel en of die dus nr huis wil gaan hij ging toen en ik ging meteen douchen voelde me zo vies gew en was boos op mezelf .. ik vroeg later aan hem dat ik duidelijkheid wil en dus wil weten hoe t zit tussen ons hij zei toen “ ja weet ik niet ik zit er ook al over na te denken  “ voelde me toen nog meer viezer want je doet dit toch niet zomaar… hij zot bij mij op school en ik ga me morgen okk ziek melden want ik weet niet zo goed wat ik moet doen en schaam me gewoon dood .. me moeder vind hem een hele goeie jongen en durf t dus niet uitleggen en weet nou niet wat ik kan doen .. 


3 reacties

Badge

Ik zou aan hem vragen wat hij wil… Of wat jij zelf wil. als je hem niet leuk vind zou ik dat zeker zeggen.

Reputatie 7
Badge +6

Hij had moeten stoppen toen jij hem negeerde. Dat is duidelijk. Maar als je hem gaat terugzoenen denkt hij dat je hem ook leuk vind. Ik denk dat het beste is om hem gewoon een keer duidelijk te zeggen dat je echt geen relatie meer wil.

Reputatie 6
Badge +4

Hai @Hetkomwelgoedjoh,

 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken wat je zou kunnen doen om je beter te gaan voelen.
 

Groeten,

Britta van de Kindertelefoon

Reageer