Vraag

Ben ik nu zwanger?????

  • 6 June 2021
  • 3 reacties
  • 597 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hoi

ik heb iets heel doms gedaan gister. Ik had me vriend gepijpt en nadat ie klaarkwam had ik het in een bekertje gespuugd. Later die avond deden we doen durf en de waarheid en hij zei '’durf jij me sperma in je kut te doen?'’. Ik was gewoon serieus vergeten dat je dan alsnog zwanger kan raken ik was helemaal van t padje af. Ik was high en me vriend niet dus hij was er gewoon bewust van. Ik deed het en toen had ik t snel weggeveegd. Kan ik nu nog zwanger raken? Wat moet k nu doen? k stress echt


3 reacties

Heyy

 

Volgens mij is de kans wel klein dat je daardoor zwanger bent omdat sperma het maar een paar uur overleefd buiten het lichaam, maar ik ga niet zeggen dat het niet kan.

 

Hou het even een beetje in de gaten en je kan voor de zekerheid een zwangerschapstest kopen en doen zodat je zeker weet dat je niet zwanger bent.

 

Groetjes van mij.

Al is de kans klein, hij is er wel, een zwangerschapstest is handig, en de pil kan ook nog.

Gezien het gisteren gebeurde zal ik beginnen met de Morning After Pil.
Wacht daar niet te lang mee, omdat je deze binnen 72 uur moet innemen.
Daarna kun je inderdaad een zwangerschapstest halen, maar je zult even moeten wachten tot je die kunt gebruiken.

Het lijkt mij voortaan handig om geen seks te hebben als je high bent en niet altijd goede keuzes maakt.
Zelf beginnen aan de pil kan ook extra veiligheid bieden.

Reageer