Skip to main content
Vraag

ben ik nu een hoer/slet?

• May 13, 2025
  • 11 reacties
  • 1224 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Heyy,

een tijdje geleden ben ik aangerand mishandeld en bedreigd door mijn ex en 5 vrienden van hem het zijn een beetje de jongens van de buurt dus iedereen kent ze. Eerst wou ik niks weten van seksuele dingen nu steeds meer(toen die jongens dat hadden gedaan was ik 13 en nu inmiddels 14)  in die tijd had ik een talkingstage en eigenlijk ging hij me een beetje dwingen om hem hoofd te geven en elke keer ook boos omdat ik het niet wou doen toen uiteindelijk heb ik dat gedaan 2 maanden later is precies datzelfde nog een keer gebeurd en heb ik dus voor de 2e keer hoofd gegeven nu word ik na geroepen met hoer maar is dat ook zo? ben ik een hoer?

11 reacties

• May 13, 2025

100%: je bent GEEN hoer!

en je moet daar ook niet over twijfelen!

Wat ik nog zekerder weet is dat hij en zijn vrienden ongemanierd zijn en aso’s en heel wat gedrags cursussen nodig hebben. Wat een eikels

dreamy-d2
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • May 13, 2025

Hoihoi,

Een hoer ben je pas als je geld krijgt voor seksuele activiteiten. Hierbij ben je geen hoer. Wat een ongemanierde jongens! Trek er niks van aan, ze hebben geen gelijk. En dat hij jou heeft gedwongen zegt al genoeg, maar die hoer ben je zeker niet maak je daar maar geen zorgen over!

Groetjes!

anoniemja
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • May 13, 2025

helemaal mee eens ​@Dynetsi 

en nee, je bent al helemaal geen hoer als je gedwongen word. trek je er niks van aan.

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • May 13, 2025

Hey! Wat vreselijk is dat! Ik vind het heel naar voor jou en nee je bent dat niet en je hebt ook niks verkeerds gedaan! Wat een rotzakken en aso figuren zijn dat. Ik vind het echt erg dat jongens dat doen. Het is gewoon verschrikkelijk en dat jij je nu zo voelt vind ik echt naar en hoeft niet hoor.   Heb je aangifte gedaan? Ze horen echt aangepakt te worden hoor. En ik hoop dat jij veel steun en hulp krijgt. Het belangrijkste is dat jij geen schuld voelt en dat je geholpen wordt. Veel sterkte! 

Liefs, Tover xxx

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • May 14, 2025

Hij is een zak dat hij je tot seksuele dingen dwingt.  En dan nog schelden ook.  Ik zou naar de politie gaan, hij heeft je aangerand.

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • May 14, 2025

Hoi, Nee je bent echt geen hoer of wat anders slechts. Je bent een slachtoffer van heel verkeerde dingen. En je hebt veel hulp nodig. Veel sterkte en ben lief voor jezelf. Ik hoop dat het goed met je gaat! ♥️

Groetjes Tjempie xxx

Lot_KT
Forum|alt.badge.img+1
  • De Kindertelefoon
  • May 14, 2025

Hoi Babss.yv,

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Lot(De Kindertelefoon) 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • June 3, 2025

Hey! Wat vreselijk is dat! Ik vind het heel naar voor jou en nee je bent dat niet en je hebt ook niks verkeerds gedaan! Wat een rotzakken en aso figuren zijn dat. Ik vind het echt erg dat jongens dat doen. Het is gewoon verschrikkelijk en dat jij je nu zo voelt vind ik echt naar en hoeft niet hoor.   Heb je aangifte gedaan? Ze horen echt aangepakt te worden hoor. En ik hoop dat jij veel steun en hulp krijgt. Het belangrijkste is dat jij geen schuld voelt en dat je geholpen wordt. Veel sterkte! 

Liefs, Tover xxx

Heyy,

ja ik heb zeker aangifte gedaan alleen extra vervelend dat al hun vriendjes mij nu hoer/slet noemen maar daar kunnen ze natuurlijk geen straf voor krijgen

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • June 3, 2025

Wat een verknipte redenering: hij dwingt je en jou zou dan iets te verwijten zijn.  Bende losers.

123Flowertje
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • June 3, 2025

Hey, je bent sws geen hoer en al helemaal geen slet! Dit zijn gwn enorme rotzakken! Jjj kan er toch  niks aan doen als je aangerand wordt? Ik ben het helemaal eens met de rest!

groetjes, ​@123Flowertje 

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • June 4, 2025

Ja ga alstublieft naar de politie dit moet stoppen het is gewoon verkrachting en dat is strafbaar 

En nee je bent geen hoer of slet  

Maar veel sterkte