Vraag

Ben ik nu bi?

  • 20 January 2019
  • 4 reacties
  • 159 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoiii,
Ik ben een meisje van 14 jaar. Ik heb twee vriendjes gehad op de basisschool en nu denk ik dat ik ook op meisjes val. Ik fantaseer soms over jongens, maar ook heel vaak over meisjes. In de kleedkamer kijk ik ook vaak om me heen. Ben ik nu bi? En hoe kan ik dit zeker weten?
Kusjes

4 reacties

Als jij meisjes lekker vind dan is dat priem dan hoef je jezelf niet Bi te noemen ofzo
Reputatie 3
Badge +3
Als jij je veel aangetrokken voelt door mensen van je eigen geslacht, dan kan je jezelf biseksueel noemen, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat jij dat bent.

Hoe je daar achter kan komen? Door het gewoon te proberen. Neem is een relatie met een meisje en kijk hoe je dat bevalt. Voel je je er uiteindelijk toch niet heel fijn mee, of je voelt überhaupt niks, dan kijk je verder. Zo kan je dat ook doen met een jongen.

Je moet het zelf bekijken. Als jij zoiets hebt van ik voel me echt heel goed en fijn bij deze persoon ( jongen of meisje) dan weet je het. Maar daar kan alleen jij zelf achterkomen!

^
Future
Nu je dit zo allemaal opnoemt herken ik alles eigenlijk in mezelf. Ik weet niet of je dan meteen bi bent, en ik denk ook eigenlijk niet dat je dit zeker kan weten. Ik denk dat je dat pas een beetje weet, ook op wat voor persoon je valt, als je verliefd wordt op iemand en iemand echt goed kent. Zoals @Future dat al zei, proberen.
hey,
heel herkenbaar. Ik zit met dezelfde twijfels, het is heel lastig. Maar de enige manier om er zeker van te zijn is door het gewoon uit te proberen. Hou de opties gewoon open, er komt een moment dat je zeker weet wat je voor iemand voelt. Je hoeft jezelf niet meteen bi te noemen, het is net waar jij je fijn bij voelt.

Ik weet het ook nog steeds niet zeker, ik heb gevoelens gehad voor jongens en meisjes, maar ben er nog nooit zeker van geweest. Ik denk dat dat de tijd vanzelf zal leren wie je bent en wat je voelt.

liefs,
Xxjee

Reageer