Vraag

Ben ik nog te jong?

  • 16 April 2023
  • 3 reacties
  • 300 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi ik ben een meisje van 15 en ik vinger mij zelf wel eens is dat normaal of ben ik nog te jong daar voor ook wil ook graag ontmaagd worden maar ben ik daar te jong voor of is dat normaal op deze leeftijd?


3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Dat je jezelf vingert is helemaal prima. Niks voor je om te schamen. Je bent ook helemaal niet te jong. Sommige beginnen eerder dan anderen. En sommige moeten er niet aan denken om al te vingeren. Dit hoort gewoon bij de puberteit.

Dat je al ontmaagd wil worden is wel een beetje vroeg. Dat gevoel dat je dat wil hoort ook bij de puberteit. Ik zou wel zeker wachten tot je 18 bent met seks. En bewaar je 1ste keer voor iemand die het  echt waard is, nadat je voor de eerste keer seks hebt gehad wordt de relatie anders.

Je zou misschien anderen 'technieken' kunnen proberen met vingeren? Dan heb je toch weer wat nieuws. Bijvoorbeeld als je doucht dat je dan de douchekop tegen je vagina aan laat stralen. Let wel op: het duurt zeker 15-20 minuten tot je klaarkomt in de douche. Dus als je niet super rijk bent, dan is dat niet heel handig. Want de stroomrekening wordt heel hoog en dan worden je ouders niet blij.

Er is geen standaard leeftijd om jezelf te vingeren, dit gaat vanzelf wanneer je merkt dit zelf fijn te vinden of er aan toe bent. Met seks zou ik persoonlijk wel wachten en dit alleen maar doen met iemand waar je echt gek op bent en al een hele tijd kent en veilig voelt, want dat zou naar mijn mening iets speciaals moeten zijn.

Reputatie 2
Badge

Het is niet heel raar hoor, ik heb bijvoorbeeld al mijn ex gevingerd toen we nog 13 waren. Er is eigenlijk niet echt een leeftijd waarop je begint want je moet doen waar je je zelf goed bij voelt.

Doei doei!

Reageer