Ben ik lesbisch?

  • 25 March 2022
  • 5 reacties
  • 386 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Hoiii ik had dus laatst een verjaardag van een vriendin van mij en er was daar dus een ander meisje die ik niet kende maar dus daar heb leren kennen. Uiteindelijk na best wel een lange avond drinken heb ik dus met haar gezoend en dat meerdere keren en het voelde echt heel fijn. Kreeg later op de weg naar huis ook nog kriebels in mijn buik als ik aan haar dacht. Komt dit door de drank en was dit eenmalig want de kriebels zijn nog steeds niet weg en ik heb dit nog nooit met een meisje gehad.


5 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Hoi! Je denkt dat je lesbisch bent, dat zou erg goed kunnen als ik het zo lees. Heb je dit gevoel ook als je iets met jongens doet? Vanuit daar kun je denk ik goed voor jezelf bepalen wat jouw voorkeur is. 

 

Succes,

HIOTW!

Reputatie 7
Badge +9

Hey!

het kan zijn dat jij lesbisch bent, maar ook bi, omdat de kriebels nog niet weg zijn. 

Als dit vaker voorkomt, maar niet met jongens, dan ben je lesbisch. Als dit niet meer voorkomt, ben je hetero en als dit vaker voorkomt met jongens en meiden ben je hoogstwaarschijnlijk bi.


Je moet vooral geduld hebben met je seksualiteit vinden, want soms duurt het erg lang.

Ik hoop dat dit helpt!
Groetjes, Sano07

Het zou de drank kunnen zijn en het zou ook kunnen zijn dat je lesbisch bent. Neem vooral de tijd om je sexualiteit voor jezelf uit te zoeken. Het heeft geen haast.

Reputatie 4
Badge +3

niet zoveel er over denken maar er van genieten

doe ik ook hihi

 

xx

rox

Reputatie 4
Badge +3

maakt niet uit wat je bent. dat is maar een label. gaat erom hoe je je voelt

als ik me goed voel bij iemand en het komt van seks dan gebeurt het gewoon, maakt niet uit m of v

xx

Reageer