ben ik homo? help?

  • 27 May 2015
  • 6 reacties
  • 821 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik kijk laatste tijd veel naar andere jongens en voel me aangetrokken door jongens alleen ik (14 jaar) heb een vriendin...ik heb aan mijn beste vriendin gevraagd wat als ik homo ben, en toen zei ze, ik zou het eerst teen mij zeggen als ik jou was want dan kan ik je helpen om het te vertellen tegen je vriendin, en voor de rest blijf je gewoon mijn vriend, dat vond ik fijn alleen ik weet het dus niet, ben ik homo of niet? Wat moet ik doen?

6 reacties

Hee Jman.

Vervelend dat je hier mee zit man!

Ik kan hier eigenlijk heel duidelijk over zijn.
Van welk geslacht wordt je opgewonden?

De kansen zijn dan:

- Vrouw . ( Hetero / Bi )
- Man. ( Homo / Bi )

Succes

Greetzz

You Can Do It!
Te simpel, You Can Do It. We kunnen hem niet vertellen of hij gay is of hetero of bi, dat zal hij echt zelf moeten uitvinden. Klinkt lullig, maar je weet het pas als je het weet en aan anderen vragen of je het bent heeft geen zin. Ik spreek uit ervaring...
Hee Alfa,

Ja je hebt wel gelijk.
Maar de meesten ik zeg de meesten dus niet iedereen die opgewonden van een geslacht worden is ook het geslacht waarop hun vallen.

Dat is dus niet bij iedereen zo!

Greetzz
Met alle respect, maar er zijn echt zat hetero jongens die in de puberteit ook nieuwsgierig zijn naar experimenteren naar een andere jongen. Dus of je opgewonden wordt van een andere jongen zegt niet zoveel. Natuurlijk voel jezelf wel een beetje aan welke kant het op gaat, maar als ik jou was zou ik me er niet zo druk om maken. Je merkt het vanzelf;)
 
Reputatie 7
Badge +19

Onnodige quote verwijderd.

Beste @ultrasexbeast69  Heb je de regels doorgelezen van dit forum zo niet gauw doen want je hebt zojuist regel overtreden

@wilhelmavemela 

Ik denk dat hij verwijderd is door die reden

 

Reageer