Vraag

ben ik homo


  • Anonymous
  • 0 reacties

Ben ik homo als ik aftrek op gespierde mannen 

Ik weet niet Voorde rest vind ik mannen niks 


15 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Hoi @Kip2004

 

Het is natuurlijk mogelijk dat je homo bent, maar als je alleen maar aftrekt op gespierde mannen hoef t nie perse zo te zijn dat je gay bent. Het ligt er ook aan of je echt gevoelens kan krijgen voor jongens. Maar je bent dus niet gelijk gay als je aftrekt op mannen.

 

Groetjes, 

Anoniempje2222

Nee

Ik denk het niet

Val je ook op vrouwen ???

Raare vraag maar wat zijn je hobby's???

Reputatie 7
Badge +7

@Anoniempje2222 het is wel moeilijk te zeggen aangezien hij misschien wel seksueel aangetrokken kan voelen tot jongens

Reputatie 4
Badge +3

Hoi,

 

@mees10  als hij zich inderdaad seksueel aangetrokken voelt dan zou t wel kunnen, maar t hoeft niet perse. Het belangrijkste is of ie ook een relatie zou willen met een jongen en of ie al eerder verliefd is geweest op meisjes en zo. 

Reputatie 7
Badge +9

Ligt of je op mannen valt

Reputatie 4
Badge +2

ik ben zelf bi, val niet op mannen maar pijp wel graag en laat me graag in me kont neuken. echt niet erg als je daar van houd hoor. gewoon lekker van genieten

Nee

Ik denk het niet

Val je ook op vrouwen ??? Ja 

Raare vraag maar wat zijn je hobby's??? Kippen houden en Netflix/gamen (heel weinig )

 

Hoi,

 

@mees10  als hij zich inderdaad seksueel aangetrokken voelt dan zou t wel kunnen, maar t hoeft niet perse. Het belangrijkste is of ie ook een relatie zou willen met een jongen en of ie al eerder verliefd is geweest op meisjes en zo. 

Nee ik zit heel erg in de knoop om romantieke gevoelens wat ik heb nog nooit een meisje leuk gevonden (jongens ook niet )

Reputatie 4
Badge +3

-onnodige quotes verwijderd-

@Kip2004  aangezien je nog nooit iemand leuk hebt gevonden is t denk ik ook nog nie te zeggen wat je seksualiteit is. Ik denk dat je gewoon moet afwachten tot dat je een keer verliefd wordt en dan ligt t er dus aan of dat een jongen of meisje is. 

-onnodige quotes verwijderd-

Hoe weet ik of ik verlieft ben 

Reputatie 7
Badge +19

Nee ik denk het niet maar zou wel kunnen

Ben ik homo als ik aftrek op gespierde mannen 

Ik weet niet Voorde rest vind ik mannen niks 

Ja dan ben je gay

Reputatie 7
Badge +17

Hoi je kan ook bi zijn maar weet je je merkt dat vanzelf wel. Is ook niks ergs aanals jij het voelt en je vind het fijn dan is het helemaal goed toch ?

Grtz liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +19

-onnodige quotes verwijderd-

Hoe weet ik of ik verlieft ben 

Dan heb je kriebels in je buik en je wilt dicht bij diegene zijn en het is de perfecte persoon je hebt hem de hele tijd in je gedachte en het voelt voorbestemd

Nee

Ik denk het niet

Val je ook op vrouwen ??? Ja 

Raare vraag maar wat zijn je hobby's??? Kippen houden en Netflix/gamen (heel weinig )

 

Je bent niet homo

Je bent hetero of bi

Ik weet het zeker

Reageer