Vraag

Ben ik homo?

  • 4 March 2020
  • 3 reacties
  • 230 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi las net me topics terug 😂. Ik denk misschien dat ik homo ben?? Ik vind jongens yit mijn klas leuk... dus ja?! Nog tips ofzoiets


3 reacties

Haha ik vind jongens ook leuk, ik weet niet of dat op dezelfde manier als jouw is, het is normaal als je soms fantasieën over jongens hebt daarom ben je nog niet homo, maar als je gedachten alleen naar jongens gaan en niet naar meisjes dan wens ik je veel succes met die jongens in je klas 😉

Hoi,

Het is heel normaal om te twijfelen aan je geaardheid. Ik ben zelf een meisje en heb twee jaar een relatie gehad met een jongen, maar werd daarna verliefd op een meisje (we hebben nu 1,5 jaar een relatie). Ik wist zelf ook helemaal niet dat ik op hetzelfde geslacht viel, en had er ook nooit echt over nagedacht, totdat ik mijn huidige vriendin ontmoette en verliefd op haar werd. Ik denk dat je er nog helemaal geen labels aan hoeft te hangen, ga gewoon lekker experimenteren en wie weet wordt je inderdaad verliefd op een jongen!

Het kan ook een fase zijn, dit hebben vrienden van mij gehad. Zij hebben wel dingen geprobeerd met hetzelfde geslacht, maar zijn uiteindelijk tóch voor het andere geslacht gegaan. Dit kan alsnog heel leerzaam zijn, omdat je er op deze manier achterkomt wat je precies wil.

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je biseksueel bent en dus op zowel jongens als meisjes valt. Mijn tip: kijk gewoon hoe je je voelt bij verschillende mensen, experimenteer en hang er vooral nog geen label aan! Je hebt waarschijnlijk gewoon een aantal jaar nodig om erachter te komen waar je interesse ligt.

Heyy, het zou kunnen! Ik snap dat je twijfelt. Van mezelf weet ik dat ik op jongens val (ben zelf een meisje) omdat ik sommige jongens leuk en knap vind en ik nu echt graag een relatie wil met een jongen. 

Ik zou de jongens in je klas beter leren kennen, dus misschien met ze afspreken enz. Dan vind je ze misschien wel leuk en misschien zij jou ook wel! Verder hebben de mensen hiervoor je ook al goede tips gegeven! 

Veel succes! Liefs, Naira193 :heart:

Reageer