Ben ik hetero of bi?

  • 21 March 2018
  • 8 reacties
  • 186 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allemaal,

Ik zit met een probleem. Ik weet niet zo goed of ik op jongens of meisjes val. Ik voel een sterke aantrekkelijkheid van jongens en wordt ook duidelijk verliefd op ze, maar ik heb tegelijkertijd ook ineens de behoefte om met een meisje te experimenten in het seksuele gebied. Ik wordt niet echt verliefd op meisjes maar ik vind ze wel knap. Meer niet.
Ik denk dat ik hetero-seksueel ben, omdat ik wel verliefd wordt op jongens en niet op meisjes. Echter wil ik wel met meisjes experimenteren. Is dit raar? Wat ben ik eigenlijk?

Bedankt voor het lezen en wellicht wel reageren.

xo Anonymous_22

8 reacties

Word wie je wilt zijn als je ze alle bij wilt dan word je gwn bi 🙂
Heyo!


Dit is lastig, ik zou kijken wat je voelt. Wordt je weleens verliefd op meisjes zelf? Als dat niet het geval is, ben je niet bi seksueel. Zoals ik eerder zei, je moet echt aandachtig kijken hoe je je voelt bij een knap meisje en een knappe jongen. Als je bij 1 van de 2 meer voelt, weet je wat je bent 🙂 Ik kon hier niet zoveel mee, sorry!

-Robin
Nouja, echt veel maakt het niet echt uit.
Daarnaast hoef je niet per se op meisjes te vallen om er mee te willen experimenteren.
Ze noemen dit ook wel bi-curious heteroseksueel, oftewel je bent wel benieuwd naar meisjes maar niet voor in een relatie ofzo
@jordy15 bedankt voor de aardige reactie! Ik ben gewoon zelf door de war over wat ik ben en op wie ik val.
@robin_420 Ik wordt niet verliefd op meisjes, ik ben gewoon nieuwsgierig over hoe het zal zijn om seks te hebben met hetzelfde geslacht.
@menspersoon bedankt voor de reactie, zoals ik al eerder zei ben ik zelf gewoon door de war en probeer ik erachter te komen wat ik ben.
@ourlastfallenangel bedankt voor de reactie! Hier heb ik wat aan. Ik zal het opzoeken!

Reageer