Vraag

Ben ik gek?


  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyy,

Ik snap nu al een tijdje met een leuk meisje, ik vind haar super leuk. Toen ze laatst haar voeten stuurde werd ik opgewonden en kreeg ik een harde pik. Ik snap er niks van dat ik van voeten hard wordt.

Wat is er mis met me en wat vinden jullie ervan?


10 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Iedereen heeft plekjes waar ze gei van woorden bij de een is het borsten bij jou zijn het voeten. Er is nieks mis mee.

Heyy

 

Zoals Het hierboven ook al zegt is dit inderdaad niet raar.


De een wordt opgewonden van borsten, de ander van een vagina en jij wordt opgewonden van voeten. Je bent vast niet de enige en er is niks mis mee!

 

Groetjes van mij!

Badge

Ik zou het niet weten, sorry

 

Ik denk dat je opgewonden werdt omdat het uberhoubt een deel van haar huid is, als je echt een crush op haar hebt kan het dat je dan al gelijk een stijve krijgt

Badge +1

Voeten fetish heb je wil je ook in plaats van de vagina klaarkomen op blote voeten van haar en je zal haar voetjes lekker vinden 

 

Grtjs

Ik denk dat je opgewonden werdt omdat het uberhoubt een deel van haar huid is, als je echt een crush op haar hebt kan het dat je dan al gelijk een stijve krijgt

Inderdaad, zelfs al stuurt ze niks kan je van de gedachte alleen al opgewonden raken, omdat je haar leuk vind

Badge +1

@Lucassss 

Hij werd geil van haar voeten 

@Nordy 
Nouja zij stuurde haar voeten en toen zei ik dat ik een harde pik had en toen stuurde ze meer foto's en filmpjes en ze zij dat ze mijn pik ging masseren met haar voeten en toen wreef ik een beetje en toen kwam er sperma uit. Ik weet dat het raar klinkt :disappointed:

@Nordy 
Wat is een voetenfetish?

Badge

@Nordy 
Wat is een voetenfetish?

iemand die geilt op voeten

 

Reageer