Vraag

Ben ik gay? (Meisje)

  • 4 April 2019
  • 2 reacties
  • 136 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo Ik ben (anoniem),
Ik kom net uit een 7maanden lange relatie met mijn vriend. Ik maakte het uit omdat ik me schuldig voelde over mijn autisme en omdat ik over mijn seksualiteit twijfel.
Al sinds ik klein ben ben ik bang dat ik Mischien gay ben maar ik ging er vanuit dat het heel normaal is om naar borsten te kijken enz. Ik ben nu van school gewisseld en het is me opgevallen dat veel mensen hier gay of bi zijn. Waardoor al die gedachtes van vroeger weer terug kwamen. Ik wil echt zo graag duidelijkheid over wat ik nou ben... Ik hoop dat ik lesbi ben omdat er een heel aardig meisje in mijn klas zit en ik graag met haar zou hebben😅.. maar ik weet niet zeker wat ik ben. Ik wil alles graag langzaam aanpakken want eenmaal uit de kast kan je er niet meer in. Maar ik hoop zo erg dat ik gay ben. Ik ben dus auti en heb moeite met aanraking maar vooral bij mannen (behalve toen mijn vriend Ook al begon ik na een tijdje zoenen moeilijk enof vervelend te vinden). Maar bij vrouwen heb ik geen moeite met aanraking een vrouw mag mij aanraken zonder dat ik snel weg spring. Betekend dat iets? Ik ben ook pas 14 maar ik vind de onduidelijkheid zo moeilijk (komt dan door autisme). En ik kan er met niemand echt over praten.. weet iemand wat ik moet doen of wat ik ben.?

2 reacties

Hoi

Het is heel normaal om over je geaardheid te twijfelen. Vaak kom je er naarmate de tijd vordert achter, maar ook dan kan je later in je leven weer gaan twijfelen. Als je uit de kast komt, is het helemaal geen vereiste om trouw te blijven aan het "labeltje" waaronder je bent uitgekomen.

Zou je dat ene meisje beter kunnen leren kennen? Misschien zal dat ervoor zorgen dat je je gevoelens beter weet te plaatsen.

Als je je afvraagt waar je autisme een rol speelt, zou je dat kunnen bespreken met een hulpverlener. Heb je professionele hulp?

Ik vond het jammer dat je je schuldig voelde om je autisme. Op sommige momenten gedraag je je misschien wat anders dan vele mensen, maar ik ben ervan overtuigd dat jij, inclusief je autisme, een goed persoon en lieve partner bent.

Groetjes
Kenshin
Ik ken het meisje al 4maanden

Reageer