Vraag

ben ik gay hierdoor?

  • 20 June 2020
  • 3 reacties
  • 732 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben sinds klein af aan al Geïnteresseerd in vrouwen/meisjes, nu nog steeds. Sinds kort ben ik echt geïnteresseerd in piemels, geen mannen of jongens maar piemels alleen. Ben ik dan bi/gay of gewoon hetero? Ik wil in mijn fantasieën wel een piemel pijpen maar in het echt zeker niet, dank


3 reacties

Ik vind vrouwen enzo nog steeds leuk hoor en ik vind geen enkele man/jongen knap

Je hoeft niet per se bi te zijn. Ik weet niet hoe oud je bent, maar het is heel normaal dat je ook nieuwsgierig bent naar hoe anderen van hetzelfde geslacht eruit zien.

Op zich niet zo gek. Toen ik net naar de middelbare school ging was is ook wel benieuwd hoe de andere meisjes eruit zagen in de kleedkamers, beetje vergelijkingsmateriaal zeg maar.

Is op zich gewoon normaal.

Hi Anoniemie1204,

je bent niet ineens gay als je piemels geil vindt hoor. Zeker niet als je van meisjes houdt en ook niet echt aan een andere jongen zijn piemel wilt likken.

Piemels zijn gewoon cool en geil en andere jongens, waarvan de meeste hetero zijn, kijken ook heel vaak naar onze piemels, van mijn twin en mij dus, als we op het naaktstrand rond lopen of onder de douche na gym op school of sporten of als ze blijven logeren en we samen gaan douchen. Ik denk gewoon omdat we een geile piemel hebben en misschien ook wel omdat we heel veel op elkaar lijken en onze piemels ook. Soms zien we dat ze er ook een stijve van krijgen en dan krijgen wij er allebei ook één, das nog geiler. Wij vinden jongens piemels ook lekker om aan te likken, maar wij vallen dan ook op jongens en soms willen hetero jongens ook wel door ons gepijpt worden. Die jongens worden daar ook niet gay van, maar ze komen wel lekker klaar en toch blijven ze hetero. Sommige pijpen ons ook wel en trekken ons af. Maar das meer experimenteren dan dat ze verliefd zijn op ons.

 

Groetjes,

M&M's

 

Reageer