Vraag

Ben ik gay als ik het wil proberen met een meisje?

  • 19 September 2023
  • 5 reacties
  • 473 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hoi!

 

Mij lijkt het best geil om een keer seks te hebben met een meisje (zelfde geslacht dus). Stel ik zou dat doen, ben ik dan gelijk gay of bi? 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Hey @UnknownGirl2009, of je hetero/ bi / gay bent ligt eraan dat je op jongens / meiden of beide valt. Als je wilt 'experimenteren' met hetzelfde geslacht dan is het niet meteen dat je bi / gay bent. Het ligt dus eraan op welk geslacht/ geslachten je verliefd word.

(Als ik het fout heb sorry)

Groetjes, @Monkeyboy69

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, wat @Monkeyboy69  zegt klopt, en ik vind zelf ook dat het eigenlijk niks uitmaakt hoe iets heet of genoemd wordt. Als je zelf je gevoel volgt en je prettig voelt dan is dat het belangrijkste. De naam die anderen daar aan geven is maar een benaming.  Dus maakt het niet uit hoe zoiets 'heet' 😊 vind ik tenminste. Het gaat erom dat jij gelukkig mag zijn en hoe je heet dat is je naam 😉

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +5

Dan ben je misschien lesbisch 

Reputatie 3
Badge +1

@Monkeyboy69 @Tartan13 Bedankt voor jullie hulp :) 

Reputatie 3
Badge +1

Hoi!

 

Mij lijkt het best geil om een keer seks te hebben met een meisje (zelfde geslacht dus). Stel ik zou dat doen, ben ik dan gelijk gay of bi? 

Heyy, je hoeft je daar echt geen zorgen over te maken! Het is heel normaal dat als je in je tiener jaren zit en alle hormonen beginnen en je lichaam gaat veranderen dat je wilt experimenteren! Eerst met je handen, daarna misschien speeltjes en dan jongens of meisjes! Dit maakt je absoluut niet gelijk gay, tenzij je dat zelf wilt natuurlijk! 

Voor meiden in de puberteit is het heel normaal om die gevoelens te krijgen! 

Ik heb t zelf met zowel jongens als meisjes gedaan, en ik vond het met meiden soms nog wel leuker! 

Het maakt het intiemer en er zijn meer mogelijkheden, vaak kom je ook beter klaar omdat meiden weten wat lekker is en voelt. 

Zelf ben ik gewoon hetero, maar dat stopt me niet van af en toe experimenteren met een vriendin van mij! 

We zoenen dan niet ofzo, maar kijken naar elkaar als we masturberen en helpen elkaar om klaar te komen! 

 

Hopelijk helpt dit 

Xx

Reageer