Hoi!
Mij lijkt het best geil om een keer seks te hebben met een meisje (zelfde geslacht dus). Stel ik zou dat doen, ben ik dan gelijk gay of bi?
Hoi!
Mij lijkt het best geil om een keer seks te hebben met een meisje (zelfde geslacht dus). Stel ik zou dat doen, ben ik dan gelijk gay of bi?
Hey
(Als ik het fout heb sorry)
Groetjes,
Hoi, wat
Groetjes liefs Tartan X
Dan ben je misschien lesbisch
Hoi!
Heyy, je hoeft je daar echt geen zorgen over te maken! Het is heel normaal dat als je in je tiener jaren zit en alle hormonen beginnen en je lichaam gaat veranderen dat je wilt experimenteren! Eerst met je handen, daarna misschien speeltjes en dan jongens of meisjes! Dit maakt je absoluut niet gelijk gay, tenzij je dat zelf wilt natuurlijk!
Voor meiden in de puberteit is het heel normaal om die gevoelens te krijgen!
Ik heb t zelf met zowel jongens als meisjes gedaan, en ik vond het met meiden soms nog wel leuker!
Het maakt het intiemer en er zijn meer mogelijkheden, vaak kom je ook beter klaar omdat meiden weten wat lekker is en voelt.
Zelf ben ik gewoon hetero, maar dat stopt me niet van af en toe experimenteren met een vriendin van mij!
We zoenen dan niet ofzo, maar kijken naar elkaar als we masturberen en helpen elkaar om klaar te komen!
Hopelijk helpt dit
Xx
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.