Ben ik een voet-fetisj? Zo niet wat ben ik dan wel?

  • 5 February 2018
  • 3 reacties
  • 920 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb weer een vraag aan jullie.
Zoals ik in de vorige topic geschreven vind ik de voeten van vrouwen leuk.
Vooral als ze een panty of kousen aanhebben.
Dan ben ik echt niet te houden.
Mijn droom is een vriendin hebben die graag een panty aandoet en de voeten kan kietelen en masseren.
Het liefst met panty aan.
Ben ik dan een voet fetisch?

3 reacties

Hoi!

Je wordt opgewonden van voeten en panty's, dus het kan dat jij een voetfetish hebt. Dat is helemaal niet erg en je hoeft je er niet voor te schamen. Ik denk zelfs dat het best fijn is voor je vriendin als jij haar voeten gaat masseren. Voor zover ik gehoord heb is een voetfetish redelijk populair.

Groetjes
x
Ik wil wel met een vriendin masseren maar ik vrees dat haar ouders boos worden op mij.
Ze hebben daar nooit van gehoord.
Nu heb ik 4 kandidaten.
Nummer 1 had verkering met een schoolgenoot maar ze heeft het uitgemaakt en is op zoek naar een nieuwe vriend
Nummer 2 Is een brugklasser die de zelfde afkomst heeft al mij.
Nummer 3 is een meisje die ik al 2 jaar ken en ook regelmatig panty's aantrekt.
Nummer 4 doet niet een panty aan maarvindt het leuk om gemasseerd te worden.
(Misschien, ik weet niet wat er in haar kledingskast is maar ik hoop dat ze dat draagt)
Nu denk ik ook waar ik mijn plan kan uitvoeren.
Op school gaat iedereen vreemd doen tegen mij en thuis kan het wel als ik haar ouders goed uitleg dat ik dat altijd leuk vind
Dan kan het wel
Je hebt vier kandidaten. Ik denk dat je het best voor een meisje kiest dat goed bij jou past, en waar je je goed bij voelt. Ga niet meteen de voeten van het eerste beschikbare meisje masseren, want misschien past dat meisje niet goed bij jou. Probeer eerst om het meisje dat je leuk vindt beter te leren kennen, en bekijk dan of je intiemer met haar wilt worden.

School lijkt me niet de juiste locatie. De sfeer bij jou of bij haar thuis lijkt me gepaster.

Reageer