Vraag

ben ik de enigste die me ergert aan vragenlijsten etc?

  • 27 April 2024
  • 20 reacties
  • 568 Bekeken

Reputatie 6
Badge +3

Hey k wil ff iets delen wat mij frustreert (niet gericht naar iemand!!!)

 

Ben ik de enigste die zo moe word van “wat vind je van mij?” En dan er een groot bullshit verhaal komt van “ik heb een piemel van 22 cm maar ik ben zo onzeker dat meisjes het niet groot genoeg vinden” ik bedoel ik weet vrij zeker dat de personen die zulke dingen plaatsen weten dat ze gewoon goed zijn maar extra validatie willen en willen horen “neeeee hij s zo groot!!!” 
 

of meiden van echt 12/13 die ook dat soort dingen vragen kijk geen shame maar op die leeftijd maakt het toch nog niet uit of jongens vinden of je een lekker lichaam hebt? Je bent nog net in de puberteit dat komt allemaal nog wel.

 

ook die vragenlijsten zijn super irritant en altijd hetzelfde “hoe vaak vinger je” “grote tieten?” “Hoe groot is je piemel stijf” “vind je dit geil” “zou je mij doen” sorry maar er zijn echt honderden van dit soort vragenlijsten en echt 5 nieuwe per dag terwijl je m toch zelf kan invullen van een ander en comments lezen als je zo graag over de ander hun geslachtsdelen wilt weten? 
 

Waarvoor heb je dan ook advies nodig want meestal doelen dat soort vragenlijsten of “wat vind je van mij” op mensen geil maken en samen te geilen wat niet het doel is van t forum vgm 

 

t irriteert me vooral omdat ik mensen oprecht wil helpen met  oprechte problemen/vragen 

k snap dat ze toch blijven, maar k wou ff wat frustratie van me af

Verders vind ik die met random vragen wel leuk en grappig maar al die seksuele heb je niks aan 


xx


20 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi hoi, je hebt gewoon helemaal gelijk. Maar dit is volgens mij al een ding van zo lang het forum bestaat. Ook de ' penislengte'  komt wekelijks terug. Er zijn al vaker discussies over gevoerd en het is helaas blijkbaar niet te voorkomen. In een ander topic hierover zei ik " erger je niet verbaas je liever" 😉. Ik heb inmiddels zoiets van ik skip de topics met dit soort bs gewoon en probeer in de echt zinvolle topics mensen zo goed mogelijk te helpen. Dus echt, je hebt volkomen gelijk maar dit is helaas niet te voorkomen. Ook hierover bestaan trouwens al diverse topics 😉🙂. 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +17

Ja, je hebt gelijk, het is onzin maar je er aan ergeren is zinloos. Ben het eens met @Tartan14  Just keep scrolling en negeer gewoon topics die je niet boeien.  Zoveel reacties krijgen die seksvragenlijsten ook nooit dus ze zakken snel genoeg weer op de Actieve topics lijst.

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Hello1 

Ik ben het eigenlijk niet echt met je eens om eerlijk te zijn😉

Kijk, we zitten allemaal op zo een leeftijd waarin we allemaal nieuwscherig zijn naar (seks)ualiteit enzo.

Het is best normaal dat die vragenlijsten worden aangemaakt, ja, ze zijn best vaak bedoelt om mensen of zelfs hunzelf geil te maken, maar dat hoort nou eenmaal bij onze leeftijd. Hormonen spelen nogal een belangrijke rol en willen we op allerlei manieren wel seksueel opgewonden worden incl. op dit forum haha, ja ik spreek uit ervaring want die testosteron gaat de laatste tijd ook wild bij mij en kan er niks aan doen helaas.


Het is inderdaad niet echt de bedoeling aangezien er ook serieuze vragen tussen zitten, maar die hebben natuurlijk bij de meeste van ons gewoon voorang en proberen wij wel altijd gewoon serieus te beantwoorden (zoals ik vaak zie dan).. De seks-vragenlijsten worden vaak door de andere gewoon ingevuld, wat ik zelf eigenlijk helemaal niet erg vind hoor, daarnaast krijgen ze niet zo veel klavertje viers waardoor ze minder opvallen terwijl de belangrijke wel (vaak) gewoon klavertje viers krijgen.

Ik snap ook wel dat je er gefrustreert aan kan worden, maar het hoort er eenmal bij. Zoals de twee andere hierboven aan zeggen, kijk er gewoon overheen.😄

Liefs ItzJustin
(ik hoop dat mijn mening gewoon respectvol is overgekomen btw)

Reputatie 6
Badge +3

Hi @ItzJustin  

 

tuurlijk begrijp ik van de hormonen enz maar moet je dan een vragenlijst maken over of je neukbaar genoeg bent? In mijn ogen niet 

 

je mening kwam trouwens respectvol over hoor don’t worry !!

 

xx

Reputatie 6
Badge +3

@Tartan14 @tim16 zoals ik al zei weet k dat we her niet kunnen voorkomen.. maar het was wel ff een irritatie puntje 

 

k scroll ze eig ook wel altijd voorbij , maar fijn dat ik niet de enigste ben met deze mening :)

 

xx

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Hello1 

Ja, blijkbaar worden sommige jongens daar dus seksueel opgewonden van. 😅

Liefs ItzJustin

Reputatie 7
Badge +17

@ItzJustin Heb je ook wel gelijk in. Hormonen doe je niks aan idd. En met geil worden door een vragenlijst te maken doe je ook niemand kwaad natuurlijk.

@Hello1 Snap ik. Zelf ‘stoor’ ik me meer aan duidelijke onzin-topics (bijv. ‘ik heb seks met m’n broer/zus/vader/moeder/docent. Dat soort dingen). Maar ja, zolang het topic niet de tegen de regels is er niets aan te doen.

tuurlijk begrijp ik van de hormonen enz maar moet je dan een vragenlijst maken over of je neukbaar genoeg bent? In mijn ogen niet

Nee, dat hoeft ook niet. Maar iedereen reageert anders op de puberteit/hormonen. Heel eerlijk, toen ik 13/14 was, was ik ook wel lichtelijk ‘oversekst’ (niet dat ik het toen al deed maar ik was er wel heel veel mee bezig. De hormonen gierden toen echt door m’n lichaam😂). Als ik toen op het forum had gezeten had ik waarschijnlijk ook wel van dat soort topics gemaakt🙈

 

Reputatie 7
Badge +5

Hey @Hello1 

Ben in het kort met je eens

Sommige van die verhalen zien er best onrealistisch uit (zoals met de penislengte) vind ik, maar ja… als je hier over van alles mag praten dan geef je juist die vrijheid om over zulke seksuele dingen te praten. Ik weet niet hoe ik het moet zeggen.

Net zoals @Tartan14, @tim16  en @ItzJustin negeer ik gewoon die vragenlijsten.

Reputatie 5
Badge +4

Die vragenlijsten op zich zijn niet ergerlijk , wél dat er steeds dezelfde vragen worden gesteld ( zoals idd de piemellengte bij de jongens en of je al vingert bij de meisjes) . Verzin eens wat niéuwe vragen , gebruik de fantasie !

Reputatie 6
Badge +3

 

@Hello1 Snap ik. Zelf ‘stoor’ ik me meer aan duidelijke onzin-topics (bijv. ‘ik heb seks met m’n broer/zus/vader/moeder/docent. Dat soort dingen). Maar ja, zolang het topic niet de tegen de regels is er niets aan te doen.

 

 

die vind ik ook echt mateloos irritant idd want ze zijn meestal hartstikke nep en gewoon een uitgelopen fantasie van de topic opener 

 

xx

Reputatie 7
Badge +14

Haha @tim16  zei "  Heel eerlijk, toen ik 13/14 was, was ik ook wel lichtelijk ‘oversekst’ (niet dat ik het toen al deed maar ik was er wel heel veel mee bezig. De hormonen gierden toen echt door m’n lichaam😂). Als ik toen op het forum had gezeten had ik waarschijnlijk ook wel van dat soort topics gemaakt🙈" 

Dat geeft ook niks  hoor haha🙂🙂

Trouwens dat doen die hormonen bij mij ook best wel maar ik ben niet goed in vragenlijsten maken😄😉 en ik heb alle antwoorden die ik daarover kon zoeken al gevonden in de honderden topics met dezelfde strekking 😉😉 het is wel zo dat ze bijna allemaal hetzelfde zijn. En de zoekbalk doet wonderen xd.  En ik wil me ook niet te veel laten leiden door die (soms eig best vervelende) gierende gevoelens haha. Ik praat er hier wel over hoor, maar ik ben het er toch ook mee eens dat ze ontzettend vaak dezelfde inhoud hebben,  niet om te helpen lijkt het maar om wat anders. Ik vind als het er over gaat en het is echt helpend zoals de topics pas geleden over die 'aandrang' enzo dan is dat wel echt om elkaar te adviseren en dan ga ik er wel op in. Maar.....het blijft natuurlijk zo dat iedereen het zelf mag en kan en die ik onzin vind negeer ik idd gewoon. 

Heel verhaal weer haha 🤭 sorry

Liefs Tover xxx

 

 

Reputatie 7
Badge +17

Dat geeft ook niks  hoor haha🙂🙂

@Tover01 Haha, I know. Maar soms vind het wel beschamend hoe ik was toen ik 13 was. Echt, hoe vaak ik toen over seks dacht, lol. Ik liet me dus wel vaak leiden door de gierende gevoelens en de ‘aandrang’🙈 Daarom neem ik het mensen ook niet kwalijk dat ze geil/opgewonden worden van dingen hier posten. Je hebt wel gelijk dat ze er dan beter een gewone vraag van kunnen maken ipv steeds dezelfde vragenlijst. Daar hebben we meer aan.

 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi hoi, herkenbaar hoor wat jullie zeggen @Tover01  en @tim16 😉  de seksuele gevoelens  (van ons jongens in dit geval) waren en zijn soms echt overheersend. Dat hoort er ook bij en kun je niks aan doen. Maar ik denk ook  inderdaad dat het irriteert dat het elke keer dezelfde vragen zijn waar al tig keer over is gepost. En dat de hele pagina 'recent' weer vol staat met penislengtes en hoe vaak masturberen etc etc. En vooral de zelf bedachte 'erotische voorvallen'. Dat is wel vervelend. Dat kan ik wel begrijpen. Maar ach, zoals gezegd, gewoon skippen en door naar wat je zinvol vind.  Ze vervullen ook een behoefte. En trouwens ik ben het zeker met jullie eens dat er ook wel degelijk sommige zinvolle topics en vragen bij zijn waarin je als kind (in dit geval jongen) gewoon antwoorden zoekt en bevestiging wilt. Die ga ik ook niet uit de weg. 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +14

Hey, Aahw @tim16  daar hoef je je echt niet om te schamen hoor! Ik zit daar nu zelf ook midden in en ik weet hoe dat is. Soms wordt ik bijna boos om dat overheersende gevoel en hoe het in mijn hoofd spookt pfff. Serieus ik word er af en toe echt gek van. Maar sorry ik wil niet off topic gaan.  Ga er in een ander topic wel een keer over verder. Maar het is idd wel zo dat er dus ook topics en lijsten zijn die ik wel goed vind en daar reageer ik ook wel op. En ja ze doen ook geen kwaad dat is zo. Het irri zit hem in de constant hetzelfde klessebessen en flauwekul waar wij niks mee kunnen. En trolls vind ik ook irri. Maar je hebt ook wel gelijk. En dus, de beste les is wat @Tartan14 zei van, erger je niet verbaas je liever xd. Vind ik wel een goeie. 

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +17

@Tover01 Ik schaam me ook niet echt hoor. Maar ja, als ik zie hoe ik in die 3, 4  jaar veranderd ben...Ik ben wel blij dat het nu wat ‘rustiger’ is. Ik snap helemaal hoe jij je nu voelt, maar dat is idd voor een ander topic.

@Tartan14 Het scrollen door al die seks en onzin-topics is soms wel vervelend. Het zou ook wel  fijn zijn dat mensen die zoekbalk eens gaan gebruiken, haha. Dat zou heel veel topics schelen.

Maar goed, gelukkig zijn er ook nog ‘luchtige’ topics zoals het liedjes topic van @candentis 

 

Reputatie 7
Badge +4

Hey,

ik snap net als de rest dat je die vragenlijst topics irritant vind, ik vul er soms een in als hij uniek of interessant is maar de meeste skip ik gewoon. Ik heb ook dat er de laatste tijd weinig goeie topics en vragen zijn en als er dan al 1 is is hij meestal al beantwoord door iemand anders die het zelfde zegt als ik zou zeggen, een jaar geleden reageerde ik elke dag op 1 of meerdere topics maar sinds de vakantie kijk ik nog steeds elke dag alleen valt er minder te reageren.

Nog iets wat eerst zo was was dat je een soort gesprekken had en als jij iemand hielp hij/zij jouw ook hielp en dat je zo een soort band opbouwden, dit is jammer genoeg niet meer zo.

 

Groetjes,

@Ann0 

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Hello1 ,

 

ik probeer me zo min mogelijk aan dingen te ergeren. Het kost alleen maar energie en het levert eigenlijk nooit iets op.

Ik zie die vragenlijsten wel en soms vul ik er ook wel eens eentje in, zo eerlijk mogelijk en dan hoop ik dat de topic starter of iemand die het leest er op één of andere manier toch iets aan heeft. Ik neem aan dat de TS niet voor niks dat topic heeft aangemaakt.

Vaak sla ik ook van dat soort lijstjes over, zonder me er verder druk over te maken.

Iedereen is vrij om een topic te maken en zolang het aan de regels voldoet zie ik ook geen reden om ze weg te halen of te verbieden of er iets van te vinden.

Dan nog even over van die 'fantasie’ topics en 'seksverhalen’.

Ik kijk daar misschien toch anders naar als de meesten hier….. ook al klinken ze soms ongeloofwaardig…. ik weet uit eigen ervaring dat de werkelijkheid soms gekker is dan dat je je kunt voorstellen, dus mij zal je niet snel horen zeggen dat het allemaal onzin  of fantasie is. Dan zeg ik liever niks.

Ik vraag me soms wel af of er niet een andere reden dan alleen geilheid achter zit, of er niet toch een vraag naar hulp in zit .

 

Ik ben zelf misbruikt (door jongens) en wist op een gegeven moment ook niet meer wat 'normaal’ en wat 'niet normaal’ is om te doen qua seks met anderen. Zij zeiden dat alles wat zij met mij deden andere jongens ook deden…. wat natuurlijk niet altijd zo was….alleen kwam ik daar ook pas later achter

Dus vragen of seks met je broer, zus of neefje of nichtje of met  4 vrienden 'normaal’ is doet mij daar ook wel aan denken. Dat ze dus echt niet weten dat het niet 'normaal’ is en misschien ook in een misbruik situatie zitten.

Ik weet dan eigenlijk vaak niet hoe ik op zo'n topic moet reageren.

 

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

Reputatie 6
Badge +3

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer  thx voor je reactie.

 

ik ga even alleen op dat laatste reageren,

 

ten eerste wat ontzettend k*t dat je dat hebt meegemaakt, 

 

ten tweede;  zo kan je het natuurlijk ook zien. Maar je kan meestal aan de manier waarop de verhaaltjes zijn geschreven wel zien of t serieus is of nep. Denk aan: “Vandaag kwam mijn zusje binnen en mocht ik haar lekker volspuiten!!!” Dat klinkt dan echter meer als een fantasie als “mijn zusje kwam binnen en deed mijn broek naar beneden en had toen seks met mij en ik vond het eigenlijk wel fijn” , dat klinkt meer als een potentieel misbruik verhaal

 

xx

Reputatie 7
Badge +17

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer Dat is echt ontzettend naar dat je dat hebt meegemaakt. En je hebt ook wel gelijk. In principe kan alles waar gebeurd zijn. Wat @Hello1 zegt is ook waar. Aan de inhoud kun je vaak wel afleiden of het serieus is of niet. Aan de andere kant hebben er hier ook wel trolls gezeten die op zich heel geloofwaardige verhalen aan het posten waren die achteraf onzin bleken te zijn (ja, een bijzondere hobby). Dus ja, uiteindelijk weet je nooit echt zeker of een verhaal echt is en wie er achter zit. Ik geef meestal maar het voordeel van de twijfel. En als ik er niks mee kan reageer ik gewoon niet.

Reputatie 3
Badge +2

 

De vragenlijst irriteren me als ze dezelfde vragen bevatten zoals “masturbeer jij” , want echt iedereen masturbeert.
Ze irriteren me ook als ze te lang zijn.

En het irriteert me ook als mensen beweren dat ze een 20CM+ penis hebben terwijl ze nog geen 15 of 16 zijn, en het is niet of dat dan stoer is ofzo, ik zou het zelfs vervelend vinden zowel als jongen zelf, dan als partner meisje, alsie zo groot is.

En je moet ook sommige verhalen van mensen die sex hebben gehad met hun nichtjes en neefjes en daarin heel snel heel ver zijn gegaan altijd een beetje een korreltje met zout nemen.

Reageer