Skip to main content
Vraag

ben ik cooked?

Piaggiozip31
Forum|alt.badge.img

Ik ben 15, heel bijna 16.  En mijn piemel is echt al sinds mijn 12e ofzo niet meer gegroeid. Is altijd 11 centimeter gebleven. Nu zie ik online mensen zeggen dat mensen met een “kleine” piemel geen kans hebben en dat vrouwen dit niet willen. 

mijn vraag is dus vrij simpel, ben ik cooked? En heb ik nog een kans dat ie groter word?

8 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 32 reacties
  • 30 maart 2025

je bent niet cooked want voor veel meisjes maakt de grote niks uit

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4225 reacties
  • 30 maart 2025

Wanneer hij uitgegroeid is verschilt per persoon. is dat tussen de 18 en 20 jaar volgens mij. Het kan dus best dat die van jou nog een ‘groeispurt’ krijgt. Uiteindelijk kun je aan de lengte niks doen dus dat zal je wel moeten accepteren.

Dat je met alleen een grote piemel kans maakt bij vrouwen is echt gigantische onzin trouwens.

Dus nee. Je bent niet cooked

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2520 reacties
  • 30 maart 2025

Hey ik heb nu al best wat maandjes verkering. En we zijn super gek op elkaar.  We zijn 13 trouwens. En we hebben van alles van elkaar gezien en vinden elkaar geweldig. Maar haar privats heb ik echt nog niet gezien en zij de mijne ook niet, en ondanks dat zijn we totaal 🥰🥰. Dus geen zorgen,  hoe groot, middel of klein een penis of een vagina is is echt totaal niet bepalend of je op elkaar valt,  en met elkaar de leukste tijd van je leven hebt hoor. Er staat zo veel flauwekul op allerlei sites of in vids.  Er zijn allerlei andere dingen veel belangrijker en eerder aan de beurt om elkaar op te oordelen dan de omvang van je instrument zeg maar 😉  don't worry😊 liefs Tover xxx

Piaggiozip31
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • 5 reacties
  • 30 maart 2025

*Onnodige quote verwijderd door de kindertelefoon*

Yo ​@tim16 ,  dankjewel voor je reactie. Voelde me er de laatste 2 weken gewoon erg slecht over. Ik naar zo’n Amerikaanse mannen coach en hij zei dat 6/7 inches minimum lengte was.  hopelijk is dit niet zo 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 7 reacties
  • 30 maart 2025

Gelukkig voor meisjes is dit niet zo 21 cm is beetje ver boven het gemiddelde, en al zit je er onder boven of is die naar links of rechts, het maakt niet uit.
jij bent en hebt wat je hebt en dat is allemaal oké!

niks om onzeker over te zijn dus

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4225 reacties
  • 30 maart 2025

@Piaggiozip31 is goed man. Die coaches praten onzin. Niet naar luisteren

Diana
Forum|alt.badge.img+5
  • Topper
  • 512 reacties
  • 31 maart 2025

@Piaggiozip31 fijne coach, die mensen zo ontmoedigt,  Niet meer naar luisteren want hij verkoopt duidelijk b.s. (en misschien ook wel pillen om hem te doen groeien). De lengte maakt echt niets uit voor het  plezier van het meisje of van jezelf, het gaat erom wat je ermee doet.

Ik praat veel over seks met anderen (meisjes en jongens) en werkelijk niemand maakt een punt van piemellengte.

Trouwens, 11 centimeter is niet zo heel klein.  Geloof jongens die hier komen opscheppen overlengte en dikte niet.

Neem de  leuke en wijze reactie van ​@Tover01 ter harte: je vindt een persoon leuk, niet de inhoud van zijn onderbroek.

Tartan15
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • 3309 reacties
  • 31 maart 2025

Hoi, een Amerikaanse mannen coach ? Dan weet je eigenlijk al dat er een boel onzin en leugens worden verkocht, want dat is daar op dit moment tot op het hoogste niveau heel normaal geworden. Ik sluit 100 % aan bij de veel wijzere woorden van ​@Ik help graag  ​@tim16 , ​@Tover01 , ​@Diana  en ​@Joehoe123die het "man zijn" (mens zijn dus) stukken beter samenvatten dan die verschrikkelijke alpha male influencers met hun sneue gekakel.  

Groetjes liefs Tartan X

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen