Skip to main content

Meisje 15jaar

Hoi, ik heb denk ik altijd in mijn achterhoofd geweten dat ik ook meisjes leuk vindt en dingen  beginnen steeds meer op zijn plek te vallen.

Bijvoorbeeld toen ik rond de tien jaar was en tijdens het logeren op een vriendin ging liggen toen we samen naakt waren en een stelletje speelden. Later kreeg ik ook zo’n spannend vlinder gevoel in mijn buik door haar.

 Dit soort stelletjes rollenspel heb ik met meerdere basischool vriendinnen gehad.

Ik heb vanaf mijn elfde tot dertien met een jongen verkering gehad en ik was echt verliefd op hem. Het is al voor een langere tijd uit. 

ik begin het laatste jaar steeds meer na te denken over meisjes en er komen veel leuke meisjes van school in mijn dromen en heb ook al een soort crush op meerdere gehad (niet op hetzelfde moment)

Nu ben ik laatst, toen ik met mijn beste vriendin ging logeren, voor de eerste keer dronken geworden (of iig behoorlijk aangeschoten) , wij hebben tot drie keer toe getongzoend en geknuffeld etc, en ik voelde me zo enorm overweldigend en gelukkig. Dat was echt het punt waarop ik dacht, misschien ben ik wel echt bi!
Nou is die beste vriendin hetero, en daar heb ik geen probleem mee, want ik denk niet dat ik op die manier haar leuk vindt. Maar ze heeft me wel soort van geholpen en we vonden het allebei een leuke ervaring.

Ik heb nog heel veel tijd om precies uit te zoeken wie ik ben, dus daar maak ik me geen zorgen om.

 

Heeft een van jullie een soortgelijke ervaring? En wat denken jullie wat mijn seksuele voorkeur is? Tips?

groetjes Annabel

Hee, ik herken mezelf hier ook heel erg in! Ik heb zelf 2 keer met een meisje gezoend (we waren niet nuchter) gewoon omdat het kon, maar we zochten er allebei niks achter. Ik weet dat ik niet hetero ben, maar om mezelf verwarring en stress te voorkomen label ik mezelf (tijdelijk) niet. 
Weet gewoon dat je niemand iets verplicht bent en je bent gewoon wie je bent :)


Dankje!


Hoi hoi

Ik denk dat je op de goede weg bent! Je hebt een hele fijne ervaring gehad en dat is toch super mooi! Het is bij mij ook zo ongeveer begonnen, maar dan zonder drank;)

Mijn bff en ik zijn super close en hebben samen geoefend met zoenen, ik had toen net verkering met een jongen en wou graag weten hoe ik het moest doen voor ik met hem zou zoenen. Na een paar keer hebben mn bff en ik ook sex gehad en doen dat nu nog steeds. Hoewel ik nu een vriendje heb, ben ik ook een beetje verliefd op mn bff en weet ik dankzij haar dat ik bi ben. Zij overigens ook.

Je gaat nog een hele mooie tijd tegemoed! Misschien wordt je verliefd op een jongen, misschien op een meisje, alleen maar fijn als je je nu al gelukkig voelt toch? 

X

Kim


Leuk dat je ook zo'n ervaring hebt gehad! Dankjewel !!


Reageer