Vraag

ben ik bijna de enige met een voetfetish?

  • 5 June 2022
  • 3 reacties
  • 205 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hoi! ik ben raoul, een joch van 15 jaar oud, en ik word zelf geil van meiden voeten. Niet die van jongens alleen die van meiden, ik weet zelf echt niet waarom. Maar ik vind meidenvoeten gwn heel sexy, dus mijn vraag is. Zijn er veel meer mensen met een voetfetish? Want ik voel me er nogal onzeker over, en als je hierop antwoord geeft. Vertel dan ook a.u.b. of jij ook een voetfetish hebt, want ik wil graag weten of er nog heel veel meer mensen zijn met een voetfetish.


3 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Heyyy,

ik ben het zelf nie maar ik zie wel veel mensen op het internet die het ook hebben en sommige betalen zelfs voor foto’s van meisjesvoeten dus ja je bent nie alleen. Ken niemand die het heeft tho maar er zijn vast wel groepen op discord ofzo

Reputatie 1
Badge +1

Yooo, Dankjewel voor je antwoord!👍

Reputatie 7
Badge +7

Hoi

Je bent zeker niet de enige. Voetfetishes is een erg veelvoorkomende fetish. Je bent dus ver van de enige, ik denk dat het zelfs wel 1 van de meest voorkomende fetishes is. Je hoeft je verder niet onzeker over te voelen. Zolang je er geen illegale kant mee op gaat, doet zo’n fetish geen vlieg kwaad. Toch is het helaas wel een grote taboe en ik denk niet dat iedereen er belang bij heeft. Dus als je het met een vriend of iemand anders die je goed kent wilt delen, let er goed op dat ze niet lullig gaan doen. 

Reageer