Skip to main content
Vraag

ben ik bi?

• May 21, 2025
  • 2 reacties
  • 276 Bekeken

heyyy, ik ben een meisje en ik heb 1 vriendin waar ik best vaak mee afs. Wij zijn allebei 13. 

Maar iedere keer dat we gaan afs beginnen we te zoenen(soms ook tongzoenen). Daarna doen we ook elkaars broek naar beneden en  beginnen we aan elkaars vagina te zitten en wrijven. Maar nooit ook nog in elkaars onderbroek. Zelf wil ik dat wel heel graag. Maar zelf val ik wel op jongens. Dus ben ik dan bi?

2 reacties

girlvan_
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • May 21, 2025

Het hoeft niet meteen te betekenen dat je bi bent, het kan ook gewoon bij ontdekken horen. Maar als je merkt dat je echt gevoelens voor elkaar hebt of het meer is dan nieuwsgierigheid, dan kun je daarover nadenken. Zulke dingen doen is helemaal oké als het voor jullie beide goed voelt 💗

Nanoniem2011
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • May 24, 2025

Ja, zolang het goed voelt is er niks aan de hand. Ik doe hetzelfde met mijn vriendin maar we zijn allebei les. Ik begrijp dat je in haar broekje wilt, dat is zeker de eerste keer ook erg spannend. Wij doen dat pas sinds een paar weken terwijl we al een half jaar samen zijn. 

Geef het tijd en geniet er vooral van. Je vriendin zal er vast een keer voor open staan. (Misschien kun je beginnen met heel voorzichtig je vingertopje onder de rand van haar broekje te doen in de buurt van haar vagina. Zo deed mijn vriendin het ook bij mij en ik vond het super opwindend)

Succes!