Skip to main content

Hoii allemaal,

De laatste tijd zit ik me af te vragen of ik jongens en meisjes leuk vind. Namelijk ik vind altijd wel jongens leuk, dus ik dacht dat ik hetero was. Alleen ik heb nu het gevoel dat ik ook op meisjes val. Sinds ik ze mooi vind en een gevoel van liefde voel zeg maar. Alleen ik weet het niet zeker sinds ik ze misschien gewoon knap vind en dat ik niet verliefd op ze ben.

Hoe weet je eigenlijk of je bi bent?

Groetjess Anoniem100

Als jij voelt dat je verliefd bent op een meisje kan je miss bi zijn maar dat hoeft niet perse


Heyy!

wat goed dat je hier over praat! Het zou altijd kunnen dat je bi bent, maar voordat je echt verliefd bent denk ik dat je dat moeilijk kan zeggen, want ik vind mijn vriendinnen ook leuk en mooi, maar dat is niet gelijk dat je bi bent en echt verliefd. Ik namelijk niet. Ben je ooit al eens verliefd geworden op een meisje?

Groetjessssss @Anoniem446 


Biseksualiteit is aantrekking kunnen voelen tot zowel mannen als vrouwen. Of je dat bent kun je alleen zelf bepalen.

Mijn advies is altijd, maak je niet te druk om het label/stickertje. Wees gewoon jezelf en go with the flow. Misschien wordt je een keer verliefd op een meisje en misschien ook niet. 


@Anoniem446 heyy ik denk dat ik verliefd was op mijn vriendin sinds als we bijvoorbeeld heel dichtbij staan of zitten voel ik wel die verliefdheid.Ook voel ik het bij andere meisjes op straat of op school.


Misschien kun je eens op Google kijken of daar iets van vragenlijsten van zijn


Reageer