Vraag

Ben ik bi?

  • 8 August 2022
  • 8 reacties
  • 147 Bekeken

Reputatie 1
Badge +3

Hoi allemaal, 

Ik ben een jongen van 15. Ik vraag me af of ik misschien bi ben of gewoon geil. Ik wil heel erg graag seks. En het maakt me dan niet uit of het een jongen of een meisje is. Er zijn ook een paar jongens uit mijn klas die ik heel graag zou willen neuken, maar er zijn ook wat meisjes waar ik graag seks me zou willen hebben. Een relatie met een jongen lijkt mij niets. Daarnaast vindt ik het ook best geil om een slipje aan te doen of om mijn onderbroek tussen mijn billen te doen net als een slipje zodat je ook mijn billen ziet. 
 

Gr. Anoniem 


8 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Ik heb ook een beetje het zelfde wat jij hebt alleen heb ik het als ik heel geil ben maar ik denk dat je niet meteen bi bent want ik zei me zelf ook nooit een relatie hebben met een jongen alleen wel met een vrouw bijvoorbeeld ik vind ook wel dat je een jonge knap kan vinden maar als je dat hardop zegt wordt je meteen als gay gezien maar bijvoorbeeld als meisjes dat over een ander meisje zeggen is het gewoon heel normaal maar ik denk dat je net zo als mij ook gewoon graag wilt neuken alleen zou ik dat niet persee met een jongen willen doen mis ooit in m’n leven maar ik wil in iedergeval ontmaagd worden door een meisje en heel soms wordt ik ook wel geil van mezelf maar dan ben je ook niet gay en ik wordt ook wel geil van andere jongens maar dat hebben vlgm heel veel andere ook ik ben nog nooit op een jongen verliefd geweest ik hoop dat dit heeft geholpen en je kan altijd nog vragen stellen groetjes.

Reputatie 4
Badge +4

Sorry als het slecht te lezen is maar ik moest even  snel typen.

Reputatie 1
Badge +3

Hoi, 

Ik vindt sommige jongens inderdaad ook wel knap, maar inderdaad niet verliefd. Wat bedoel je met dat je geil van jezelf wordt? Ik vindt het altijd wel geil om naakt te zijn. Maar niet persé dat ik mezelf naakt zie. 

Reputatie 1
Badge +3

Ps, maakt niet uit is goed te lezen hoor.

Reputatie 4
Badge +4

Ja ik bedoel daar mee ook wel wat je zegt 

Reputatie 4
Badge +4

En dan wil ik vaak ook wel meteen rukken ofzo maar het is ook best normaal om jezelf geil te vinden 

Reputatie 1
Badge +3

Oké, bedankt voor je antwoord.

Reputatie 4
Badge +4

Np

Reageer