Beantwoord

ben ik bi?

  • 21 March 2020
  • 2 reacties
  • 160 Bekeken

Badge

Hoihoi ik heb een vraagje, ik ben een meisje en ik vind ook een meisje leuk. Ik heb al genoeg jongens leuk gevonden. Maar nu weet ik niet meer of ik dan bi ben of niet. Kunnen jullie helpen? Wat denken jullie? Of hebben jullie een tip om er achter te komen of ik bi ben of niet? Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door Anonymous 21 March 2020, 21:11

Bekijk origineel

2 reacties

Badge

Hey ik heb een vraagje voor jullie. Ik weet niet of ik bi ben of niet. Ik ben een meisje en ik vind op dit moment ook een meisje leuk. Ik heb ook al genoeg jongens leuk gevonden, maar ik weet dus niet of ik bi ben of niet. Kunnen jullie helpen?

Hey, het is heel normaal om te willen ontdekken of je misschien ook op meisjes valt. Ik heb zelf ook 2 jaar een relatie gehad met een jongen en nu heb ik al 1,5 jaar iets met een meisje (ik ben zelf een meisje en dus bi). Ik ken ook mensen waarbij dit een fase was, die hebben een tijdje gexperimenteerd met hetzelfde geslacht maar uiteindelijk kwamen ze tot de conclusie dat ze toch op jongens vielen. Ik denk dat je gewoon lekker op je gevoel moet afgaan. Als jij haar leuk vind, ga er dan voor! En als je uiteindelijk misschien toch liever iets met een jongen wil, zie je dat tegen die tijd wel. Dat je iets met een meisje wil betekent niet meteen dat je gay bent, maar het kan natuurlijk wel. Dus experimenteer gewoon lekker, er hoeft nog helemaal geen label aan vast te zitten!

 

Reageer