Skip to main content

Ik ben een meisje van 15.

ik was laatst in de stad en we waren in een leuke bui er kwam een groep jongens van leeftijd 23-28 naar ons toe!

eentje had rood haar ik zij voor de grap tegen hem ginger hij vond dat wel grappig dus hij pakte me bij de armen en duwde me tegen de muur!

daarna duwde hij me tegen een paar fietsen aan maar ik was beetje aan het lachen hij ook.

daarna pakte hij me en vielde we op de grond hij heefd me toen aangeraakt bij de borsten! Ik realiseerde dat toen nog niet helemaal pas later.

daarna gingen we opstaan en gingen we met z’n alle een ed sheeran liedje zingen omdat hij een ginger was! Toen heefd die waarschijnlijk tijdens het dansen / zingen bij me kont aangeraakt zeg een vriedin van me.

daarna heefd die mij geprobeerd te zoenen.

ben ik aangerand??

(hij wist ook dat ik minder jarig was)

Hoiiiii,

Als jij dit niet goed vindt, dan is dit idd aanranding! En dan is dit strafbaar in dit geval!

Groetjes, justGhast


Als die je aanraakte en tijdens de val je aanraakte of daarna liggend op de grond tja aanranding zo zou ik het niet noemen maar is wel ongepast om te doen 


Hoii

Ik denk wel dat je bent aangerand. Kende je hem? Als hij dit nog een keer doet echt zeggen tegen hem. Misschien is het handig als je het even tegen je ouder zegt? Dan weten zij het ook. Als je je er niet fijn over voelt en er met iemand over wil praten kan je natuurlijk met je vrienden of ouders erover praten (je moet er niet zelf mee gaan zitten) of die kindertelefoon chatten of bellen natuurlijk!

Ik hoop dat dit geholpen heeft! ( en veel sterkte)

Doeiii


Reageer