Vraag

ben ik aangerand

  • 25 August 2023
  • 4 reacties
  • 855 Bekeken

Badge

Hey allemaal gisteren was ik met me vader en toen ging hij aan me zitten en toen ging hij me vingeren het was wel lekker maar ben ik nu aangerand of niet ik wil het stiekem wel nog een keer


4 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Had je het zelf gevraagd eerst?
Dit wordt altijd gezien als kindermisbruik. Zelfs als je toestemming gaf.

Ik snap dat je het lekker en dat nog eens wilt maar dat is geen oke gedrag voor een vader.

Badge

Ik zij best vaak nee soms komt een vriend van hem ook en dan doet hij mee maar niet dat ik het erg vind ofzo had er gewoon geen zin in

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Anogeil2 ,

 

We lezen dat je seks met volwassenen hebt gehad en daarbij zegt dat je het stiekem nog wel eens zou willen. We snappen dat het spannend en/of opwindend is om seks te hebben. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  

 

Als je vader aan je heeft gezeten dan is dat inderdaad aanranding en incest. 

 

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl.

 

Groetjes Marieke/ De Kindertelefoon

Badge

Dit is hartstikke illegaal en niet toegestaan. Dit is ook niet perse normaal. Als puber moet je nooit seks hebben met een volwassenen vanwegen het machtsverschil en het verschil in volwassenheid. Met je familie seks hebben is nog erger zelfs. En al helemaal je vader. Dit is machtsmisbruik. Zelfs al vond je het zelf niet erg en gaf je toestemming is het toch gewoon niet goed. Je vader had nooit hiermee akkoord moeten gaan. Als ik jou was zou ik met een volwassenen hierover praten. Een ouder of docent. 

Reageer