Vraag

ben ik aangerand??

  • 8 August 2023
  • 7 reacties
  • 805 Bekeken

Reputatie 2
Badge

hoi ik ben een meisje van 15 en ik ben nu al een paar weken met een jongen bezig en we gingen deze avond met vrienden bij hem thuis film kijken en ik lag bij hem en toen heeft hij zijn hand in mijn broek gestopt (ook in mijn string) en raakte me aan ik heb toen zijn hand weg gehaald en toen keek hij me een beetje boos aan hij kneep ook in mijn borsten en mijn kont later waren de vrienden weg en wilde hij mijn shirt uit trekken en toen zei ik stop en werd hij boos hij probeerde nog een oaar keer zijn hand in mijn broek te doen en ik verstijfde gewoon een soortvan ik ben nu thuis en voel me mega vies en weet niet echt wat er nou is gebeurd en of ik ben aangerand dus pls help


7 reacties

Ik zou het tegen je ouders zeggen. Je bent namelijk wel aangerand ja. Als jij niet wou dat hij jou vingerde dan is het zeker aanranding.

Reputatie 6
Badge +3

dat is aanranding. geef hem de volgende keer een klap. je hoeft niet bang te zijn en te verstijven. gewoon terug slaan. bij aanranding mag dat gewoon. het voelt een stuk beter dan ongewenste aanrakingen. en het helpt ook best goed. 

Reputatie 3
Badge +1

Dit is aanranding. Maar ik vind als hij meteen had gestopt dat dat daaronder niet valt. 

Ik deel de mening van @DJ123 als hij na de eerste keer gestopt was en jou mening had gerespecteerd was er niks aan de hand maar als je duidelijk neen hebt gezegd is het regelrechte aanranding ik zou het zeker aan je ouders melden en desnoods aan de politie voor het nog verder uit de hand loopt zoiets mag je zo niet laten.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, ik ben het eens met de anderen hier. Hij mocht dat niet, jij zei stop en liet duidelijk merken dat je het niet wou. Dus ging hij veel te ver en deed iets wat niet mag. En dan is dat aanranding. Ik zou er zeker met je ouders of iemand die je vertrouwt over praten en dan kijken wat je daarna kunt doen.  Aangifte heb je nu zeker al recht op. Ik hoop vooral dat jij zelf hier mee kunt dealen want dit is heftig voor je. Veel sterkte! 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +3

@Anoniemxoxoxx ,

 

Wat naar om te horen! Zoals anderen al zeiden valt dit onder aanranding. Weet dat je De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur kan bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

 

Luuk

Ik adviseer dat je hem niet (alleen) een klap geeft, maar het ook met hem uitmaakt als hij je vriendje is en zorgt dat hij uit je leven blijft. Ik zou ook inderdaad proberen met iemand erover te praten die je vertrouwt, of de kindertelefoon ofzo.

Reageer