ben echt super verliefd op een meisje maar wil knuffelen met een ander... wat nu?

  • 31 January 2024
  • 12 reacties
  • 420 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3

hoiiii, Ik ben ******

ik ben een jongen en heb nu sinds ongeveer 01-09-23 contact met het allerleukste en liefste meisje ter wereld, alleen het probleem is, het is via online contact, en ze woont ongeveer 170 km bij mij vandaan.. en dan denk je misschien (net zoals mijn ouders) dat het ook wel een oude man/vrouw kan zijn die mij in de val probeert te lokken of zoiets dergelijks. Maar dat is echt absoluut niet waar! ik heb haar op snap en whatsapp en discord maar dat maakt niet heel erg uit maar ik heb met haar ge-videobelt en gesnapt enzo dus ik weet zeker dat ze echt is. We hebben afgesproken dat we elkaar sws in de zomervakantie gaan zien en als het kan eerder.. maar ik heb ook allerlei gedichten speciaal voor haar geschreven omdat ze echt heel bijzonder is (in hele positieve zin). alleen.. ik zit dus op wedstrijdzwemmen en in mijn vorige topic staat ook waar het een beetje om draait nu. Ik Vind dat (online) Meisje dus echt heel erg leuk alleen ik heb ook een hele sterke aandrang om een meisje van de wedstrijdzwemclub een knuffel te geven. Ben ik nu verliefd op 2 meisjes? is dat raar? Want ik wil zo graag met dat meisje (online) afspreken maar ook dat andere meisje een knuffel geven. Ben ik nu een player? ik zou er echt alles aan doen dat haar (online) niks overkomt en ik zal er altijd voor haar zijn.. 

 

Wat misschien wel handig is om te weten, ze (online)  heeft me al een soort van afgewezen.. want ze heeft ook gezegd: “ik vind je echt een super aardige en leuke jongen maar ik ben niet verliefd op je, ik kan niet verliefd worden op iemand online...” Ik heb toen de hele avond gehuild en heb dat ook nog aan niemand verteld maar ik vind haar nog steeds leuk en ik wil alles voor haar doen. 

 

en ik weet nu niet of ik nou verliefd ben op dat meisje van wedstrijdzwemmen, ik krijg altijd zo'n aandrang om haar te omhelzen en mijn armen om haar heen te doen en lekker te knuffelen alleen ik durf het sws niet maar ik wil het zo graag maar wil het ook niet omdat ik dat niet eerlijk vind tegenover dat andere meisje (online). 

 

Wat moet ik nu doen?


12 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hey anoniemeboy14,

Leuk om weer van je te lezen op het topic, ik had ook op de vorige gereageerd. 

Natuurlijk ben je niet meteen een player als je het ene meisje leuk vindt, en het andere meisje een knuffel wil geven. Die gevoelens zijn heel normaal en dat hoort ook bij de leeftijd. 
 

Laat het lekker gaan en geef jezelf ook vooral de kans lekker te ontdekken en te doen waar jij je goed bij voelt. 
 

Tenslotte heeft het online meisje al aangegeven dat ze niet verliefd op je is. Haar ga je er dus niet mee kwetsen als je het andere meisje een knuffel geeft! 
 

Succes en als je nog vragen hebt mag je ze altijd stellen. 
 

xoxox

Reputatie 3
Badge +1

Heyy Anoniemeboy14,

 

Alles wat je hebt beschreven is helemaal niet gek!! Ik weet niet hoe oud je bent? En of je ooit al eerder een relatie hebt gehad/ intiem contact hebt gehad met een meisje?

Het zou heel goed kunnen dat de fysieke gevoelens die je voelt voor het ‘online’ meisje tot uiting komen bij het meisje van het zwemmen. Omdat je het meisje van ‘online’ binnenkort nog niet zal zien. Dat is een mogelijkheid maar daar moet je zelf over nadenken of dit kan kloppen. Als dat zo is, is dat niet erg, maar het is wel verstandig om te kijken wat je hiermee wil. 

Het kan ook zo zijn dat je gewoon op vriendschappelijke basis met haar wil knuffelen, ook hier is niks mis mee. Het meisje ‘online’ heeft je tenslotte gezegd nog niks te willen beginnen dus je bent dan zeker geen player.

Ik zou wel voor jezelf even nagaan of je nog wel verder wil met het meisje ‘online’. Weet jij wel zeker dat je echt verliefd bent? Of vind je haar gewoon leuk. Ik zou persoonlijk ook niet alleen maar verliefd kunnen worden van iemand online tegenkomen…

 

kun je hier wat mee?

 

kusjes

Reputatie 7
Badge +7

Vervelend dat je bij haar wel afgewezen bent, maar het is natuurlijk lastig omdat jullie ver van elkaar wonen, dus afspreken enzo is lastig.

Oh, en nee, je bent geen player.
Het is normaal om meerdere meisjes leuk te vinden, vooral in deze situatie van jouw.
En jullie hebben toch niks met elkaar, officieel een relatie.
Ik denk dat je verliefd op hun allebei bent, iemand een knuffel willen is echt een teken van '’verliefd'’ zijn en niet per se '’lust'’ of zo.
Ik zou zeggen, als je niet denkt dat het ooit iets tussen dat online meisje en jouw gaat worden (ik begrijp tuurlijk dat het vervelend is), dan kun je misschien proberen om met dat nieuwe meisje te praten.

Ik hoop dat het heeft geholpen
Laat je me weten hoe het gaat, ik ben echt benieuwd

Groetjes, ItzJustin

Reputatie 5
Badge +3

Hoii Iertje10x, X_Sofie en ItzJustin.

Ik ben trouwens 14, en nee ik heb nog nooit eerder een intieme relatie gehad, ik ben wel eerder verliefd geweest dat was sinds groep 5 tot groep 8 en nu dan op dat meisje online.

Ja ik ben echt verliefd op dat online meisje, ik denk echt heel veel aan haar en als ik bijvoorbeeld binnen een bepaalde tijd zo vaak heen en weer moet rennen bij volleybal en het lukt bijna niet dan denk ik ook van, doe t voor haar (en iig voor mijn toekomstige vriendin) dan heeft ze iets om trots op te zijn.

Ik heb voor nu besloten dat ik aankomende Maandag de snap of whatsapp nummer van het meisje van wedstrijdzwemmen wil gaan vragen, en dan even aanvoelen wanneer ik zou kunnen vragen of ze een keer af wilt spreken en dan zou ik dan wel kunnen vragen of ik een knuffel mag geven.

ook fijn om te horen dat ik dan niet meteen een player ben want zo word ik wel door iedereen genoemd door allemaal roddels maar goed, ik begon bijna te denken dat ze nog gelijk hadden ook, alleen hun hebben het dan over meiden die ik niet eens aardig vind.

Ik moet er nog wel even over nadenken of ik nou verliefd ben op dat meisje van wedstrijdzwemmen want zo goed ken ik haar niet, maar ze is wel heel lief. en ik ben ook nog steeds verliefd op dat meisje online want het is zegmr niet dat ik in een keer niet maar verliefd ben op haar want ik hield (hou nog steeds) echt van haar

Ik zal maandag ook wel een topic maken en vertellen wat haar reactie was,

Heel erg bedankt voor jullie reactie <3

 

Reputatie 3
Badge +1

Heyy Anoniemeboy14,

 

Wat een goed idee. Door haar nummer te vragen en lekker met haar te gaan kletsen kun je ontdekken wat je eventueel voor haar voelt. 
 

Lief om te horen dat je wel echt verliefd bent op het meisje online. Maar denk er goed over na want zij heeft jou al wel afgewezen. Dus het zou zonde zijn als jouw gevoelens voor haar in de weg komen te staan van jou en het meisje van zwemmen. 
 

Ga lekker ontdekken! Je komt er vanzelf wel uit. No worries. Je bent absoluut geen player, en fck de roddels! Niet druk om maken.

 

kusjes

Reputatie 5
Badge +3

Heyy X_Sofie,

Ja ik weet t, maar toch ik vind het echt heel erg jammer dat ze me niet leukleuk vind en weet niet helemaal goed wat ik nu moet doen maar ik ga denk ik me proberen te focussen op dat meisje van wedstrijdzwemmen, alleen dan voelt t net alsof ik daardoor sneller over dat online meisje heenkom, het voelt heel slecht voor mij ofzo en ik weet niet waarom, 

en ik ben bang dat het gaat voelen alsof ik dat meisje gebruik of over de afwijzing van dat online meisje heen te komen en dat wil ik niet ik wil dan wel echt speciaal voor haar iets voelen, 

wat kan ik het beste doen denken jullie? wel gewoon eerst kijken of dat meisje van wedstrijdzwemmen iets van hoe zeg je dat, interesse toont? en daar op verder gaan?

heel veel liefs<3

anoniemeboy14

Reputatie 3
Badge +1

Heyy Anoniemeboy14,

 

Ik zou inderdaad gewoon je gevoel volgen. Dat is het beste wat je kan doen. Als jij dat meisje van wedstrijdzwemmen graag een knuffel wil geven, en je bent geïnteresseerd in contact met haar, dan moet je dat lekker opzoeken en kijken of zij dit ook met jou wil. 
 

Je moet je absoluut niet schuldig voelen tegenover jezelf of het online meisje. Als jij voor jezelf weet dat je dit niet doet om over haar heen te komen dan is dat voldoende. Het maakt dan niet uit wat een ander daarvan vindt of denkt. 
 

Ik hoop voor je dat het meisje van wedstrijdzwemmen jou ook een knuffel wil geven! 
 

Laat je wel weten hoe het gegaan is?

 

Kusjes

Reputatie 5
Badge +3

Wie weet groeit de liefde voor het meisje van reddingszwemmen wel als jullie wat vaker met elkaar gekletst hebben en elkaar afzonderlijk van de rest hebben gezien - geknuffeld. 

 

Hou je ons op e hoogte=

 

xoxoxo

Reputatie 5
Badge +3

Ik bedoel natuurlijk wedstrijdzwemmen Anoniemeboy14 😘

Reputatie 5
Badge +3

Heyyy,

Ik heb maandag wedstrijdzwemmen. en ik ben dan ongeveer kwart voor 8, 8 uur thuis. dus ik zal als ik thuis ben proberen een nieuwe topic te maken.. als dat niet lukt, dan doe ik het dinsdag afap. 

Ik zal jullie op de hoogte houden🙂

Heel veel liefs<3,

Anoniemeboy14

Reputatie 5
Badge +3

Super en en spannend @anoniemeboy14 !! Je kan dit en ik kijk uit naar je nieuwe topic!!! 
 

Xoxoxoxo ❤️❤️❤️

Reputatie 5
Badge +3

Vanavond gaat 't gebeurenn,,

Reageer