Vraag

ben al weken niet meer geil na eerste keer seks

  • 5 March 2022
  • 2 reacties
  • 453 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Mijn hele beeld over seks is compleet veranderd, zeg maar gerust overhoop gegooit. 2 weken geleden had ik voor het eerst seks. Het ging allemaal wel oke en de andere persoon in kwestie zei ook had het goed was. Dus daarover gaat het niet. Alleen er iets heel geks gebeurd na die avond.

Terwijl ik normaal dagelijks masturbeerde ben ik nu al bijna 3 weken niet meer geil, en met niet meer bedoel ik ook echt dat ik op geen enkele moment van de dag of zelfs van de week nog de neiging voel om af te trekken of om seks te hebben. Het is niet dat ik met afschuw naar die avond terugkijk. Zoals ik al vermeldt had was er niks mis met die avond. Alleen sindsdien ben ik anders gaan denken over seks en aftrekken, als iets wat overbodig en totaal niet relevant is. Terwijl ik voor en tijdens die avond het enorm naar me zin had. 

Heeft iemand dit al eens meegemaakt want ik begin me enorm zorgen te maken aangezien dus nu al bijna 3 weken gaande is.

Alvast bedankt voor jullie hulp


2 reacties

Ik denk zelf dat het niet een heel groot ding is. Blijf de boel even aankijken!

Badge

is heel normaal en logisch…

wanneer je 13 tot 18 jaar bent en je bent nog maagd, dan sta je extreem geil op die leeftijd omdat je dingen wil doen die je niet kent en nog nooit gedaan hebt, op die leeftijd fap je u kapot en liefst 1,2 of 3x per dag, extreem geil zijn op die leeftijd komt doordat je fantaseert dat je dingen wil doen, daarom sta je zo geil op die leeftijd omdat je het nog niet gedaan hebt maar het wel wil, en als je dat doorbreekt door de eerste keer seks te hebben… vaak op die leeftijd is dat dan nog een random iemand die je waarschijnlijk maar 1x zal zien en daarna nooit meer, en morgen??? morgen moet je weer fappen… maar aangezien je dan al seks hebt gehad, weet je al wat het is want je hebt het gedaan… daardoor ga je ook minder fantaseren en minder geil staan, want je weet ondertussen al wat seks is… fappen gaat nooit meer hetzelfde zijn, want doordat je weet wat seks is ga je minder fantaseren, en gaat het veel minder deugd doen

daarom goeie tip aan al de pubers, masturberen doe je maar voor even, seks kan je later nog genoeg hebben, belangrijk om van je eigen piemel te genieten en wacht tot je echt oud genoeg bent, beste leeftijd om de eerste keer seks te hebben vind ik zelf 20 jaar, elke leeftijd ervoor moet je het zelf doen daar ga je het meeste deugd van hebben, dus begin er nooit te vroeg mee want fappen gaat nooit meer hetzelfde zijn

Reageer