Hoi ik ben jongen (13) ik ben aftrekken zat weet iemand tips? (Ik gebruik als speekzel en ik doe all edgen)
Je kan naar jezelf kijken tijdens het aftrekken bijvoorbeeld door voor de spiegel te gaan zitten, dan is je pik in de volle lengte en is hij een stuk groter dan dat je eigenlijk denkt als je er van boven naar kijkt
Hoi
Je kunt, als je dat leuk lijkt het misschien ook met iemand anders doen, jongen of meisje, wat jij wil
Gr. MickeyMouse
Gewoon stoppen met aftrekken? Als ik zitten zat ben dan sta je toch op? Of begrijp ik het verkeerd?
Wat
Misschien ga je het weer leuker vinden als je het een tijdje niet hebt gedaan.
Doe het eens op een andere manier of op een andere plek. Ik lig nu helemaal in m’n blootje in de jacuzzi en als ik eruit kom ben ik nog wel even aan het na dampen e ik ga dan op het terras zitten lekker in de zon en ga me dan ook straks helemaal naakt aftrekken
Oh, ok. Ik dacht dat je het helemaal zat was. Edgen is idd echt lekker. het is mijn favoriete manier om te rukken.
Hier staan ook nog wat tips:
Moet je na gaan….. ik ben 17 en ben door jou topic voor het eerst in aanraking gekomen met de term “Edgen”. Ik heb echt zoveel gemist in mijn leven….
k ga t vnv wel n keertje proberen. Oja en een tip misschien nog. Probeer is alleen af te trekken met de eikel. gwn alleen net onder de eikel heen en weer.
Joejoe
Hallo
Misschien is de prostaat door anaal te vingeren ook wel een optie. Dit is op zich ongevaarlijk en kan een heerlijk gevoel bij de meeste mannen opkomen. Ik doe het zelf ook en maakt mastuberen veel beter. Let wel op doe dit wel voorzichtig en niet al te vaak.
Wat is edgen?
Dankjuu
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.