Vraag

Ben aangevallen aangerand door 2 mannen.. HELP

  • 2 June 2023
  • 3 reacties
  • 823 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Ben helemaal in schock sta nog na  te trillen.

Was gisteren gebeurd nog niemand verteld, ik schaam me ervoor.  Het was dus de dag ervoor super mooi warm weer. In de buurt is een bos met  een meertje en strand. Er was verder niemand meer, dacht ik na 18  uur, dus wou ik skinny zwemmen (dus naakt). Heel dom achteraf je trekt zo aandacht. Mijn Nike sportbroek lag in het zand met een T-shirt en slippers. Ik kwam uit het water wou dus zo even zonnen lag op mijn buik op een badlaken.

IK hoorde 2 mannen opeens lachen die kwamen  aanlopen naar mijn richting! Ik dacht die gaan wel weer weg. Zei eentje waarom lig je hier alleen met  blote kont  omhoog homo! Ik voelde dat één van die twee mij in de houtgreep hield met zijn voet op mijn rug. Het deed pijn dus ik zei.. WTF laat me los. Je weet dat je hierom vraagd. Dit is geen naaktstrand verboden shit doe je hier .. hier komen wel meer vieze mannetjes jij bent dan de jongste. We gaan je aftuigen.. ze spuugden in mijn gezicht. Ik smeekte ik zal het niet méér doen. Ik kreeg een trap in mijn rug hou je  mond en huilen heeft geen zin. Draai je om schreeuwde eentje en ik kreeg een harde klap in mijn gezicht. Ze zagen nu dus nu  mijn pik en begonnen weer te lachen.. een grote piemel heeft die.. de andere zei wou je zeker hier meiden lastig vallen viezerik of ben je homo? Nee hetero ik heb een vriendinnetje!!

Gaan we even checken lachte de andere sneaky. Ga hem handkarren en  als die stijf wordt ben je gay. Krijg je  totale vernedering . Ik zat te shaken mijn benen trilden. Hierna hebben ze mij verder aangerand.  Ze lachten weer ‘ik jouw sperma schoon van mijn vingers.. eet het commanderen beiden. Anders krijg je nog meer slaag.. Ik deed het. Toen gingen ze weg.

Ik kleedde  me weer aan ging me lang wassen  voelde me smerig. Mijn stief pa kwam effe binnen lopen zei  je blijft wel lang onder de douche en hoe kom je aan die blauwe plekken. Ik zei ik ben gevallen warm water doet de pijn wat verminderen.. natuurlijk het was een smoes. Wat moet ik nu vertellen of niet? 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

oei, wat vervelend voor je.je zal wel erg geschrokken zijn. je kunt met de kindertelefoon gaan chatten daar zijn ze altijd heel lief voor je en je doet het anoniem. je kunt ook bellen maar persoonlijk zou ik dat niet durven of het aan een vertrouwens persoon vertellen zoals je vader, moeder, vriend, oom, tante of wie je ook vertrouwt zelf heb ik gelukkig nog nooit zo'n situatie mee gemaakt dus weet ik niet zo goed of ik je nog verder kan helpen. groetjes Tinker.fan

 

ps. veel sterkte.

pss. mijn Tip is vertel het echt aan iemand want die kunnen je verder helpen ander krop je het alleen maar op.

Reputatie 2
Badge +1

Thanks followers speciaal @Tinker.fan 🙂

Sorry dat ik zo laat reageerde, , 

Ik moest het even een plek geven  een momentje chili worden.  Ik heb het dus een paar uur later verteld aan mijn voetbaltrainer heb een goede  close speciale band mee. Hij zei die twee rape  viezerikken moeten opgepakt worden. We gaan melding doen bij de politie. 

Hij zei je hoeft je niet zelf schuldig te vinden dat je een erectie en zaadlozing toch kreeg.. ondanks je het echt  niet wilde. Je lichaam reageert sterk  op  seksuele aanrakingen of stimulatie van de penis. Wiezo jongens in de puberteit zoals jou krijgen snel en langdurige erecties Is normaal dat maak je  nog geen homo. Dat was een gerustelling 

IK had ook pijn aan mijn geslachtsdeel  vertelde ik.. ze trokker er hard aan met hun handen   ik was verkramp van angst. En ze knepen  ook gemeen aan mijn zaadballen  om me pijn te laten n voelen. Ik had ook blauwe plekken dus en overal spierpijn. Daar mijn voetbal trainer ook BHV er is en medische hulp mag verlenen vroeghij of ik me voor hem wou uitkleden voor een snelle check. Dat deed ik ik schaam me niet we douchen ons daar ook naakt. Hij zag dus dat mijn twee  ballen testicles wat blauw waren. en mijn voorhuid flink rood was. En de kneuzingen. I

K ben dan met hem de trainer samen naar een arts gegaan  en die had me me ook verder  onderzocht.  

Daar er een camera was op de route naar de plek was mijn geluk  er gebeurde daar wel eens rare ongewenste dingen  zei de zeden recherche. Er was eentje herkend hij stond geregistreerd in het systeem als pedofiel. Dus die is opgepakt voor verhoor. Natuurlijk weten mijn ouders het nu ook daardoor. Maar is niet erg ze moeten gestraft worden. 

 

 

Reputatie 7
Badge +4

@Alphaboy ik zou het aan je vader of iemand ander vertellen want wat die mannen deden mag echt niet dit is gewoon schandalig!

Reageer