Ben helemaal in schock sta nog na te trillen.
Was gisteren gebeurd nog niemand verteld, ik schaam me ervoor. Het was dus de dag ervoor super mooi warm weer. In de buurt is een bos met een meertje en strand. Er was verder niemand meer, dacht ik na 18 uur, dus wou ik skinny zwemmen (dus naakt). Heel dom achteraf je trekt zo aandacht. Mijn Nike sportbroek lag in het zand met een T-shirt en slippers. Ik kwam uit het water wou dus zo even zonnen lag op mijn buik op een badlaken.
IK hoorde 2 mannen opeens lachen die kwamen aanlopen naar mijn richting! Ik dacht die gaan wel weer weg. Zei eentje waarom lig je hier alleen met blote kont omhoog homo! Ik voelde dat één van die twee mij in de houtgreep hield met zijn voet op mijn rug. Het deed pijn dus ik zei.. WTF laat me los. Je weet dat je hierom vraagd. Dit is geen naaktstrand verboden shit doe je hier .. hier komen wel meer vieze mannetjes jij bent dan de jongste. We gaan je aftuigen.. ze spuugden in mijn gezicht. Ik smeekte ik zal het niet méér doen. Ik kreeg een trap in mijn rug hou je mond en huilen heeft geen zin. Draai je om schreeuwde eentje en ik kreeg een harde klap in mijn gezicht. Ze zagen nu dus nu mijn pik en begonnen weer te lachen.. een grote piemel heeft die.. de andere zei wou je zeker hier meiden lastig vallen viezerik of ben je homo? Nee hetero ik heb een vriendinnetje!!
Gaan we even checken lachte de andere sneaky. Ga hem handkarren en als die stijf wordt ben je gay. Krijg je totale vernedering . Ik zat te shaken mijn benen trilden. Hierna hebben ze mij verder aangerand. Ze lachten weer ‘ik jouw sperma schoon van mijn vingers.. eet het commanderen beiden. Anders krijg je nog meer slaag.. Ik deed het. Toen gingen ze weg.
Ik kleedde me weer aan ging me lang wassen voelde me smerig. Mijn stief pa kwam effe binnen lopen zei je blijft wel lang onder de douche en hoe kom je aan die blauwe plekken. Ik zei ik ben gevallen warm water doet de pijn wat verminderen.. natuurlijk het was een smoes. Wat moet ik nu vertellen of niet?