Vraag

Ben 13 en ik wil sex

  • 16 December 2019
  • 38 reacties
  • 9093 Bekeken


Toon eerste bericht

38 reacties

Reputatie 1
Badge

Hi ik ben een meisje 13 jaar en heb hetzelfde ik wil ook graag een keer seks maar hoe dan ik ga echt niet zomaar naar iemand toe stappen hey wil je seks met me hoe zou ik dit kunnen aanpakken

Hey, ik heb dat probleem ook. Vraag het gewoon eens in je buurt of probeer jezelf meer te bevredigen.

Reputatie 3
Badge +3

 

Hallo ik ben een jongen van 13 en ik wil graag sex. Het maakt mij niet uit met wie als het maar een meisje is en ik weet niet hoe ik ervoor moet zorgen dat mijn ouders er niet achter komen en dat ik niet te ver hoef te reizen. Hoe moet ik het doen en hoe vind ik een meisje die het ook wil?

 Hey ik ben een meisje (jep echt waar) van 13 bijna 14  en zit op voetbal . ik heb dat probleem ook ik heb juist het gevoel dat jongens niet willen omdat heel veel jongens heel afstandelijk doe over dat onderwerp): en mn vriendinnen wille  t denk ik toch niet. Ik zou als ik jou was niet naar een datingapp gaan want je bent nog jong (ik ook) en je weet niet of t wel echt irmand is die jong is. Dus probeer dat meisje gewoon en stap op haar af. Ik denk dat er meer meisjes zijn die vinden dat jongens er zo afstandelijk over doen. En als ze je neit ziet staan dan weet je dat tenminste en wees jezelf en ga niet de stoere uithangen of over de lengte van je lul opscheppen. 

Ik hoop dat je er iets aan hebt

Van L tiener😚

Reputatie 2
Badge

het probleem is dat het niet durf!

weet je iets hoe ik kan achterhalen of zij mij toch wel leuk vind?

Oh, dat is niet echt zo fijn.
Misschien kun je er achter komen hoe dat werkelijk zit.
Het kan best zijn dat diegene jou wel mag, maar dat diegene het niet zo goed is met het afgeven van signalen.
Wederom lijkt het mij het beste om eens wat te gaan doen.
Dan kun je echt uitvogelen wat er aan de hand is.
 

Reputatie 2
Badge

ik heb wel iemand op het oog maar ik denk dat diegene mij niet zo leuk vind.

 

Als je het profiel checkt, dan kom je er achter dat het een jongen is.
Omdat je toch die moeite doet vraag ik je ook om eventjes de forumregels te lezen.
Daarin zul je lezen dat dating niet is toegestaan, dus een afspraakje zul je niet via dit forum kunnen regelen.

Een goede eerste stap is in ieder geval een vriend of vriendin.
Heb je momenteel iemand op het oog?
Ga eens wat doen met diegene.
Misschien slaat de vonk wel over.
Laat het maar weten waneer dat gelukt is.

Reputatie 2
Badge

ben je een jongen of meisje?

Reputatie 5
Badge +3

helaas niet nee :(

maar heb je tips?

Je hebt meer kans op contact met jongens denk ik

Reputatie 2
Badge

helaas niet nee :(

maar heb je tips?

Reputatie 5
Badge +3

Ik denk dat meiden niet zo snel op dit bericht gaan reageren, helaas.

@jongen1234 
Maar ben jongen


Heel normaal op die leeftijd ik zou ook graag een keer sex willen hebben .

Reageer