Skip to main content

bekeken in de sauna

• March 20, 2025
  • 3 reacties
  • 1541 Bekeken

Ik was laatst in de sauna van mijn hotel. Er waren twee jongeren, een broer en zus, van ongeveer 14-16 jaar oud, die ook in de sauna waren. Zij hadden allebei een zwembroek aan en ik had er ook een aan toen ik binnenkwam. We zaten er een tijdje  tot ik besloot om even weg te gaan en terug te komen.

Toen ik terugkwam, had ik mijn zwembroek uitgedaan(omdat dit de regels waren) maar ik had wel een handdoek om mijn middel geslagen. Ik hield de handdoek om maar door hoe ik zat was er een opening tussen m’n beneden( handdoek was ook best kort). De twee  keken soms mijn kant op, probeerde onopvallend, maar ik merkte dat ze af en toe een blik wierpen naar mijn zaakje. 

Ik probeerde er niet te veel van aan te trekken maar vond het wel spannend (doordat ze ook mijn leeftijd waren) Denk je dat ze m'n piemel hebben gezien?

3 reacties

Forum|alt.badge.img

Kan, als je denkt van wel dan is dat denk ik zo

• March 21, 2025

Hoi

Ik denk dat de kans groot is dat ze hebben gekeken.

Maar daar lopen ook heel veel naakten mensen rond, dus daar zullen ze vast ook hun blikken op werpen. Ik zou je hier noet onzeker over voelen, want zij zitten net als jij midden in de puberteit en dan ben je je zoizo aan het oriënteren op seksueel vlak.

Maar maak je er vooral geen druk om,( makkelijker gezegd dan gedaan, maar ja.)want zij zijn er waarschijnlijk helemaal niet meer mee bezig.

Groetjes

• March 22, 2025

*Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon*

@anoniemdus  Ja denk het ook.  Mijn penis is ook relatief groot dus hij kwam  onder het handdoekje uit. Ik vind het niet erg omdat ik er best trots op mijn pik ben, maar was gewoon benieuwd omdat ze maar bleven kijken ernaar.