Skip to main content

Behoefte om maandverband te dragen als jongen

• May 12, 2025
  • 18 reacties
  • 611 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo,

Ik heb de laatste tijd erg behoefte om maandverband te dragen, ik word hier erg opgewonden van en vind het fijn om mezelf hiermee te verwennen

Ik doe dit stiekem en pak het van m’n moeder in de wc heeft staan.

Ik vraag me alleen of dit raar gedrag is van mij (omdat ik weet dat maandverband voor meisjes/vrouwen zijn)

En zou ik dit mogen gebruiken wat thuis bij ons in de wc staat?

En doet dit meer jongens?

Willen jullie mij helpen?

18 reacties

Vera16xx
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • May 12, 2025

Ik denk niet dat elke jongen dit doet maar ieder zijn ding toch.. 😄 😆 😋

Ik ben wel benieuwd: waarom doe je dit? Wat is de kick die je ervan krijgt?

Zorg je wel dat je niet teveel gebruikt zodat je moeder het door heeft? Heel sluw elke keer eentje wegpikken ofzo? Haha. 😁

anoniemja
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • May 12, 2025

hey, iedereen heeft zn eigen gekke dingentjes. 

bedenk wel dat je het niet te veel moet doen. vooral niet als je thuis een beetje krab in het geld zit. maandverband is namenlijk erg duur.

xxx

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • May 12, 2025

@Vera16xx  dit is begonnen met interesse in het maandverband door alleen het verbandje te bekijken.  Ik kreeg hierbij een prettig gevoel en dit is zodanig dat ik er super hitsig van wordt. Waarschijnlijk een combinatie van dat het een meisje product is en het gevoel van de plastic omhulsel wat erom heen zit. Ik laat deze namelijk aan de plakstrip zitten tijdens het dragen en gebruik daarvan. 

Ja idd anders valt het teveel

op, of zou jij dit gewoon opbiechten?

Vera16xx
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • May 12, 2025

Nee ik zou het voor je houden. Het is best privé. Je moeder hóeft het niet te weten. Misschien ook maar beter?

Doe gewoon je ding ieder heeft zijn gekke dingen. Als ik over mezelf zou vertellen waarin ik afwijk is dat denk ik een heel stuk gekker… 😉

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • May 12, 2025

@Vera16xx het is idd privé, maar de kans dat ze het op gaat merken is ook aanwezig. 

Idd ieder z’n ding, maar zou jij het accepteren als je vriend dit zou doen?

Haha geen idee of het gekker is, weet niet wat het is…  als je wilt mag je er wel over praten hoor

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • May 12, 2025

@anoniemja waarom niet zo vaak?  Kan het kwaad dan?

Vera16xx
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • May 12, 2025

Idd ieder z’n ding, maar zou jij het accepteren als je vriend dit zou doen?

Oh ja hoor. Zou vrolijk met je mee spelen . Ben zelf ook lekker gek. 😁

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • May 12, 2025

Oh ja hoor. Zou vrolijk met je mee spelen . Ben zelf ook lekker gek. 😁

Haha dat zou geweldig zijn😊 Wat voor “gekke” dingen doe jij dan?

-onnodige quotes verwijderd door Kindertelefoon-

olifant_Hocky
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • May 13, 2025

Er bestaan maandverband voor jongen zoek het maar eens op en het licht zelf ook in de winkel 

dit zijn de merken:  tena men active fit en er bestaan ook maandverband broekjes zoals luiers voor de vrouwen maar ik zelf vind dat de mannen het ook kunnen dragen ik zelf heb deze ook al geprobeerd merk Tena Silhouette Plus die heb jij in 2 kleuren in zwart en  kleur beige Laar gerust weten of jij hier iets mee bent of als jij het geteste hebt of gaat testen groetjes 

anoniemja
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • May 13, 2025

@anoniemja waarom niet zo vaak?  Kan het kwaad dan?

nee het kan geen kwaad, maar het is best duur tegenwoordig. vooral als je het “verspild” door het eigenlijk niet te gebruiken waarvoor het is. 

als je er nog door mee blijft gaan, zou ik gewoon dezelfde gebruiken. aangezien hij roch niet echt vies word. 

en zoals ​@olifant_Hocky al zei, er is ook iets voor jongens.  ohja en als je bang bent dat ze het merkt zou ik gewoon zelf maandverband kopen. 

xx

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • May 14, 2025

@olifant_Hocky 

Ik heb deze al geprobeerd maar vind die voor jongens minder fijn. Gebruik jij ook maandverband?

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.

olifant_Hocky
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • May 14, 2025

@Albert 

Nee maar ik had het toen even gedragen in de plaats van luiers stiekem mijn ouders wisten er niets van hoe is dat bij jou ? Nog 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • May 16, 2025

@Albert 

Nee maar ik had het toen even gedragen in de plaats van luiers stiekem mijn ouders wisten er niets van hoe is dat bij jou ? Nog 

Ik doe het ook stiekem, zolang ik het nog geheim kan houden. Draag jij luiers omdat het moet of omdat je het fijn vindt?

olifant_Hocky
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • May 16, 2025

Ja zeker absoluut 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • May 16, 2025

Ja zeker absoluut 

Oké,  je masturbeert ook in een luier? Hoe doe je dit als ik vragen mag, gezien de dikte van een luier voel je dan het wel? 

olifant_Hocky
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • May 16, 2025

Oké,  je masturbeert ook in een luier? Hoe doe je dit als ik vragen mag, gezien de dikte van een luier voel je dan het wel? 

Je doet een luier om en dan veeg jij over jou luier waar jij penis zit tot hij stijf is oké snap jij 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • May 21, 2025

Weetje, fettishen zijn er in heel veel verschillende manieren, elke is anders. Ik heb een fettish voor luiers, en dat is bij mij gekomen door bedplassen maar als ik maandverband draag omdat ik ongesteld ben doet mij dit aan een luier denken. Daarom moet je misschien is een luier proberen

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • May 28, 2025

​@Feee.2008 

Ik heb al eens een luier geprobeerd maar ik kan hier niet zo goed in masturberen (klaar komen) maandverband heeft een plastic folie eraan zitten wat ik zo fijn vind om daarover heen te strelen. 
De luier die ik had was meer katoen, geen plastic…. Tenzij jullie weten welke luiers helemaal van plastic zijn aan de buitenkant?