Skip to main content
Vraag

beffen vies?

• January 22, 2025
  • 6 reacties
  • 1323 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik ben benieuwd wat jullie vinden van beffen, ik vind het zelf namelijk een vies idee, dat ik de clitorus of vagina van een meisje zou likken. Vindt iemand dit uberhaupt geil of fijn? 

6 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • January 23, 2025

Ik vind het ook best wel vies idd en ik ben een meisje 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • January 23, 2025

Seks is toch altijd een beetje vies, als je erover nadenkt.  Kussen ook.  

Maar dat maakt het net zo speciaal en intiem, dat je die vieze dingen doet met iemand die jij bijzonder leuk vindt.

Ik vind het in ieder geval heel lekker, net zoals ik pijpen fijn vind  om te doen.

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+6

Eens met Diana, het klinkt als je het zegt ook super vies, maar als je het graag wil is dat niet zo denk ik...

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • February 3, 2025

Ik vind het best fijn als ik gebeft word .

Maar meestal was je eigen  als je het gaat doen .

Maar ik bef mijn vriendin soms ook wel eens  ik niks vies aan hoor maar ik ben lesbisch 

Maar voor een jongen  die een keer met een meisje naar bed wil beffen kan haar wel natter maken en de daad makelijker maken voor haar 

Jane Doe tm
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 12, 2025

Ik vindt Beffen en gebeft worden niet echt vies, Zolang beide maar gewoon goed hun kruis schoon houden. Ja ik heb ervaringen waar dit niet was gebeurd en dan is het ook gewoon minder fijn maar het voelt ook gewoon te fijn om de ander te plezieren imo om me al te veel zorgen erover te maken. Zoals Diana ook zei is het Intieme ook wel een van de beste gedeeltes ervan.

• March 13, 2025

Ik ben benieuwd wat jullie vinden van beffen, ik vind het zelf namelijk een vies idee, dat ik de clitorus of vagina van een meisje zou likken. Vindt iemand dit uberhaupt geil of fijn? 

Nee mijn vriend doet da graag en das hellemaal niet vies, vagina is properder dan een piemel meestal, tenminste als het geen visgeur heeft ( heb ik ook wel eens gehad, denk elke meid)