Skip to main content

Binnekort gaan ik en een hele goede vriend voor het eerst in 1,5 jaar weer afspreken en ik wil naar een wat afgelegenere plek gaan en eigenlijk wil ik dat ie mij gaat beffen en alles zegmaar alles behalve de echte seks want ik kan al zwanger worden, hebben jullie tips hoe ik dit kan aanpakken. ik heb hem al eens naakt gezien in een waterglijbaan gingen we op de gekste manieren ervan af. en ik een kleedhokje hebben we zelfs elkaar een beetje aangeraakt. Hoe kan ik zorgen dat we dingen met elkaar gaan doen?

Binnekort gaan ik en een hele goede vriend voor het eerst in 1,5 jaar weer afspreken en ik wil naar een wat afgelegenere plek gaan en eigenlijk wil ik dat ie mij gaat beffen en alles zegmaar alles behalve de echte seks want ik kan al zwanger worden, hebben jullie tips hoe ik dit kan aanpakken. ik heb hem al eens naakt gezien in een waterglijbaan gingen we op de gekste manieren ervan af. en ik een kleedhokje hebben we zelfs elkaar een beetje aangeraakt. Hoe kan ik zorgen dat we dingen met elkaar gaan doen?

Ik weet niet hoe oud je bent maar blijft hij bij je slapen want dan kan je het beter gewoon thuis doen is ook veiliger voor jezelf (als hij gewoon een condoom gebruikt als je toch seks met hem wilt is er als het goed is genoeg veiligheid om niet zwanger te kunnen worden (wel met het goede keurmerk dus bvb die van durex) ik zou gwn hem zoenen ofz en gwn beetje aanraken tijdens het zoenen wss wordt ie wel snel geil en wilt ie wel wat met je doen s6! 


@hornyasf 

tnx, ik ben 13 en dus nog relatief jong, hij blijft niet slapen ofzo en mijn ouders worden heel boos als ze dit weten dus thuis is geen optie bij hem thuis ook niet hij is 14 en ik ga eens proberen wat intiem contact te zoeken alleen de echte seks gaat niet gebeuren want daar ben ik wel klaar voor maar dat wil ik wel met iemand doen waar ik echt verliefd op ben en dit is meer lust.

 

Overbodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.


Reageer