Vraag

beffen en pijpen

  • 14 January 2024
  • 7 reacties
  • 1412 Bekeken

Badge

Hai, ik ben Mae ik ben 14 jaar mijn vriendje is jonger dan mij hij is 12,  ik vind het niet erg want we houden superveel van elkaar.  We zijn 6 maanden samen. Hij heeft mij gevingerd en ik hem afgetrokken.  Nu willen we stapje verder gaan we willen elkaar gaan beffen en pijpen etc. Alleen ik ben echt bang voor Soa's en dat het akwerd gaat worden want onze ouders mogen dr allebij ECHT NIET achterkomen.

Kunnen jullie me een beetje helpen??

Groetjesssss!

 


7 reacties

Reputatie 2
Badge +1

hoihoi, ik neem aan dat jullie allebij nog maagd zijn? 

Wel leuk voor jullie trouwens! Wat de SOA's betreft er zijn maar enkele soa's die genetisch overdraagbaar zijn (zoals Aids bijvoorbeeld). Als je weet dat je ouders dat niet hebben zou je ongeveer wel goed moeten zitten. Het is natuurlijk altijd aan te raden om een condoom te gebruiken! daarnaast heb je ook nog beflapjes. Dat zijn een soort doekjes wat je over je vagina heen kan leggen en dan kan je vriendje je beffen. Ik weet niet of dit je helpt maar laat maar weten!

Reputatie 2
Badge

Mae, voor soa's hoef je niet zo bang te zijn als jij zijn eerste vriendin bent en hij verder niets gedaan heeft met andere meisjes en jongens. Hij is 12! En jij ook voorzichtig geweest bent natuurlijk. Als die etc. betekent dat jullie binnenkort nog meer willen, moet je wel oppassen! Ik weet niet of hij tijdens het aftrekken al spuit of alleen nog droog klaarkomt? Bij het laatste kan hij wel al voorvocht hebben, waardoor je zwanger kunt raken! Vertel anderen verder zo weinig mogelijk over wat jullie beiden met elkaar hebben en met elkaar doen. Alleen jullie beste vrienden en dring er bij hen op aan dat ze niet kletsen! Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen.

Reputatie 2
Badge

Ik bedenk me nu dat je natuurlijk ook een beflapje en een condoom kunt gebruiken als je toch bang blijft! Dan heb je nog veel meer zekerheid!

Badge

Doe het dan veilig met condoom

Reputatie 7
Badge +5

Ik weet niet of hij al sperma heeft zo ja kun je aan hem vragen of hij het kan aangeven wanneer hij klaar gaat komen en dan maak je het met je handen af. En anders kan hij gewoon komen in je mond (droog). Laat weten hoe het gegaan is 

Badge

Heyyy bedankt voor jullie reacties❤️ ik ga kijken of ik er wat mee kan als het goed is spreken we vrijdag weer af dus ja...😅

Reputatie 2
Badge

Daarom even voor jou:

https://sense.info/nl/seks/sekstechnieken/beter-beffen

Reageer