Vraag

bdsm tips homokoppel

  • 10 March 2022
  • 2 reacties
  • 480 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi hoi

 

Ik(transjongen 16) en mijn vriend(17)hebben na lang praten en van beide kanten 100% comfortabel te zijn besloten dat we onze seks naar een hoger level willen brengen, namelijk bdsm. We hebben ons Ingelezen in hoe we dit veilig etc kunnen doen.

 

We willen het een paar keer proberen en daarna kijken of het echt iets is.

 

Eigenlijk hebben we altijd onbewust een beetje een Dom/Sub relatie gehad(totaal niet spannend, meer karaktereigenschappen₩. Mijn vriend heeft altijd de touwtjes in handen, is heel direct en besluit onbewust dingen voor mij (jij blijft vanavond bij ons mee eten, kan wel toch?) Waar ik juist heel meegaand ben en alles snel prima vind.

 

Tuurlijk hebben alle relaties wel zoiets maar ik denk dat het voor ons wel een beetje extra zekerheid geeft ofzo.

 

 

Nou hebben we al een heleboel dingen bedacht, gepraat over kinks, algemene regels (dingen die hij echt niet wil, dingen die ik echt niet wil en code woorden: groen is oke, oranje het wil nog maar t gaat lastig en rood compleet stoppen) verder hebben we nog regels waar ik me aan moet houden.

 

 

We zijn beide oke met bondage and dicipline, impact play, overstimulatie,  Masochism, ben de term even kwijt maar dat ik pas mag klaarkomen als ik toestemming krijg,

Ook zijn er heel veel speeltjes die we willen gaan proberen

Misschien dat hier later meer bij komt, dat weten we nog niet.

 

Hebben jullie nog leuke dingen die we kunnen toevoegen? Strandjes, speeltjes etc

ik moest zelf over eventuele straffen gaan nadenken zodat ik weet dat mijn acties consequenties hebben. Ik moet voor vrijdagavond een lijstje van minimaal 10 dingen hebben anders bedenkt hij ze maar ik ben echt inspiratieloos 🤣 dus daar mogen ook dingen voor komen

Ook tips om een perfect good boy te zijn zijn heel erg welkom!

 

 


2 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Als het in detail gaat wordt het wel heel snel heel kinky hier.  Maar je kunt eens op aliexpress gaan zoeken naar iets, want dan krijg je automatisch allerlei suggesties voor andere dingen en apparaatjes die je mogelijk helemaal niet kent. Daar kun je dan weer iets mee verzinnen om te doen, of om uit te houden of om als straf te gebruiken.

Klinkt nice, ga ik eens nakijken!

Reageer