Skip to main content

bdsm

• 16 februari 2025
  • 4 reacties
  • 340 Bekeken

Wat vinden meiden van bdsm bondage en zijn er ook meiden met ervaring? En wat is het spannends dat ooit gebeurt is?

4 reacties

Jane Doe tm
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 37 reacties
  • 12 maart 2025

Ik ben er zelf heel groot fan van en heb ook wel redelijk wat ervaring,  Spannenste ding wat er is gebeurd voor mij zal waarschijnlijk Bondage gecombineerd met Bloodplay zijn.

Nanoniem2011
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 177 reacties
  • 12 maart 2025

Nooit iets mee gedaan en hoeft ook niet. Vind het wel spannend als mijn vriendin mijn handen boven mijn hoofd vasthoudt. Met haar andere voelt ze dan aan mijn borsten die dan nog maar kleine heuveltjes zijn. Ook kust ze me dan.

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 422 reacties
  • 12 maart 2025

Voor mij horen pijn en vernedering niet bij seks.  We hebben elkaar al geblinddoekt en de polsen samengebonden met een sjaal en dat vond ik wel heel leuk. Maar verder dan dat  hoeft het niet te gaan.

Tartan15
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • 3246 reacties
  • 14 maart 2025

Hoi,  een beetje vastbinden of boeien is best spannend en leuk, en blinddoeken zeker ook. Ik sub zelf wel vaak bij mijn vriendin en dan is het best opwindend om niks te kunnen en  van haar afhankelijk te zijn. Of ze laat me bv “in de hoek staan”en dan doet en zegt ze van alles terwijl ik stil moet staan, ook heerlijk . Waarbij je ook opdrachtjes kunt inbouwen zoals geen erectie mogen krijgen etc. Gewoon dingen die zij wil en bedenkt. En wederzijds natuurlijk.   Pijn en slaan, nee dat is voor ons een no go en ook niet prettig of opwindend vind ik. Maar op zich vast zitten en dingen doen is zeker leuk en als je het allebei wilt, niks mis mee!  Groetjes liefs Tartan X

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen