Skip to main content

bdsm

• February 16, 2025
  • 16 reacties
  • 1064 Bekeken

Wat vinden meiden van bdsm bondage en zijn er ook meiden met ervaring? En wat is het spannends dat ooit gebeurt is?

16 reacties

Jane Doe tm
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 12, 2025

Ik ben er zelf heel groot fan van en heb ook wel redelijk wat ervaring,  Spannenste ding wat er is gebeurd voor mij zal waarschijnlijk Bondage gecombineerd met Bloodplay zijn.

Nanoniem2011
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • March 12, 2025

Nooit iets mee gedaan en hoeft ook niet. Vind het wel spannend als mijn vriendin mijn handen boven mijn hoofd vasthoudt. Met haar andere voelt ze dan aan mijn borsten die dan nog maar kleine heuveltjes zijn. Ook kust ze me dan.

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • March 12, 2025

Voor mij horen pijn en vernedering niet bij seks.  We hebben elkaar al geblinddoekt en de polsen samengebonden met een sjaal en dat vond ik wel heel leuk. Maar verder dan dat  hoeft het niet te gaan.

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • March 14, 2025

Hoi,  een beetje vastbinden of boeien is best spannend en leuk, en blinddoeken zeker ook. Ik sub zelf wel vaak bij mijn vriendin en dan is het best opwindend om niks te kunnen en  van haar afhankelijk te zijn. Of ze laat me bv “in de hoek staan”en dan doet en zegt ze van alles terwijl ik stil moet staan, ook heerlijk . Waarbij je ook opdrachtjes kunt inbouwen zoals geen erectie mogen krijgen etc. Gewoon dingen die zij wil en bedenkt. En wederzijds natuurlijk.   Pijn en slaan, nee dat is voor ons een no go en ook niet prettig of opwindend vind ik. Maar op zich vast zitten en dingen doen is zeker leuk en als je het allebei wilt, niks mis mee!  Groetjes liefs Tartan X

• March 14, 2025

@Tartan15 Dat had ik dan weer niet achter je gezocht 😂

Vriendje en ik hebben wel eens wat geprobeerd (niks extreems, gewoon wat vastbinden en zo) maar ons ding is het niet.

Ieder z’n ding natuurlijk. Als je het echt leuk vindt, go for it.

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • March 14, 2025

@tim16  🫣🤭 doen we af en toe hoor hihi. Vaak ook regular stuff.  Maar het is wel leuk en spannend ☺️☺️

Groetjes Tartan 😘

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • March 14, 2025

@Tartan15 krijg je dan niet vreselijk de slappe lach, als je die opdrachten geeft?  Wij moeten in ieder geval altijd heel hard lachen bij vastbinden en blinddoeken en dan moeten we nog niet eens iets tegen elkaar zeggen.  Als we daarbij ook elkaar streng moesten toespreken zouden we het echt uitproesten.

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • March 14, 2025

Haha ​@Diana  ik maak wel wat los met mijn bekentenissen hé 🤭😊. Ja zeker hebben we dan ook wel lol, gaat niet altijd goed haha. Maar soms zit je echt in de (prettige)spanning en het gevoel en dan gaat dat wel goed hoor 😄. Vaak is zij trouwens degene die stuurt en ik volg en zij houd dat beter vol dan ik idd xD. Ik ben soms te veel een lachebek 😁. Maar als je echt in the mood bent dan is het echt wel heerlijk hoor ☺️maar uiteraard alles met een knipoog en met wederzijds plezier.  Groetjes liefs Tartan XxX

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • March 14, 2025

@Tartan15 OK, ik zal ook eens proberen in die mood te komen. Kijken hoe gehoorzaam hij is.

Laat die bekentenissen maar komen: steeds fun!

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • March 14, 2025

Haha leuk jullie gesprek (on topic) ​@Tartan15  en ​@Diana . Ik doe natuurlijk nog niet aan seks met mn vriendin maar als ik me herinner hoe een rode boei ik had in de hoek, in gr 8, en hoe zij daar toen op reageerde, denk ik dat dat ook zou eindigen in een heel hard lachende zij en knikkende knietjes bij mij haha.  Weet nog hoe het voelde toen zij achter me langs liep, handjes op mn rug enzo xP.  Maar, op zich snap ik het wel hoor Tartan, ik lach je er niet om uit. Soms zegt mn vriendin nog wel hoe cute ze het vond toen, en als je daar dan een leuk 'spel' van maakt, mooi toch 👍😘 maar ik vond het beeld even erg grappig. hihi   Niet gemeen bedoeld hoor.  Who knows over een jaar ofzo 😄😉. Wel ook top hoe eerlijk jij altijd overal over bent! En on topic als je allebei iets wilt dan doe je dat lekker. 

Liefs, Tover xxx

• March 14, 2025

​krijg je dan niet vreselijk de slappe lach

@Diana Nou, dat kregen vriendje en ik dus wel. We hebben ook wel eens roleplay geprobeerd maar dat ging ook niet. 😂 Heel lollig maar niet echt goed voor de mood (niet dat het altijd bloedserieus moet natuurlijk).  Wij houden het dus maar bij de ‘regular stuff’. Is prima voor ons. Wij zijn gewoon niet zo avontuurlijk blijkbaar. 😅

@Tartan15 Ik vind het ook mooi dat je altijd zo eerlijk bent. Ga zeker zo door!

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • March 14, 2025

@tim16  je moet voor dat soort dingen natuurlijk een zekere ernst hebben - en die hebben vriendje en ik, vrees ik, niet zo.   Maar rollenspel is natuurlijk niet hetzelfde als bdsm.  Rollenspel kan ook lief en grappig zijn en bdsm lijkt me dat zeker niet.  Maar misschien ook wel, ik weet er niet veel over.  Ik kan me voorstellen dat je je fysieke en emotionele grenzen wilt aftasten maar als je daarvoor leren maskers en zwepen nodig hebt, hoeft het voor mij niet.  
@Tover01 : ja jongetje, het scenario schrijft zich vanzelf voor jullie. Veel plezier, als het er ooit van komt.

• March 14, 2025

@Diana Heb je gelijk in. BDSM is heel wat anders dan rollenspel. Je moet je in allebei wel heel erg kunnen inleven denk ik en dat kunnen vriendje en ik gewoon niet. Dat vastbinden leek ons nog wel wast maar we hadden echt alleen de slappe lach.

@Tover01 Er is ook geen haast bij. Je kunt beter wat langer wachten tot je er echt aan toe bent dan dat je het te vroeg doet.

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • March 14, 2025

Nooit gedaan, houw ik over voor mijn vriend(in)😉

Groetjes Lupus 

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • March 15, 2025

@tim16  ​@Diana  dat zal (if ever) zeker nog wel ff duren 🙂 voorlopig houden we het bij zoenen en knuffelen 🥰 leuk genoeg. 😉

Liefs, Tover xxx

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • March 15, 2025

Hoi hoi. Haha ​@Tover01  en ​@tim16  dankjewel! Overigens die eerlijkheid zie ik bij jou en de anderen hier ook 👍😉. Tover ik snap je gevoel zeker, herken wat je zegt. Dat was zelfs waar mijn eerste topic over ging 😄.Maar we maken er dus een  spel van en altijd op een leuke manier. En ook heel af en toe en dit was maar 1 van de voorbeeldjes ☺️ en ik ben het met jullie eens, alleen maar iets doen dat je allebei fijn en leuk vind.  De grens ligt wmb bij boeien of vastmaken of "rollenspel" maar ik heb ook niets met mishandeling. En zweepslagen en dat soort griezelige dingen. Gaat veel te ver, vind ik dan. Maar zelfs hiervoor geldt, als mensen dat wel (beide) willen, prima, al hoop ik dat ze daarna nog wel kunnen lopen en gezond gebleven zijn ☺️. Niks voor ons iig. En ​@Tover01 groot gelijk, nog helemaal niet aan de orde voor jullie, net wat ​@tim16  en ​@Diana  terecht aangeven 👍 eigenlijk was ik met mijn vriendin er al wat vroeg mee ( seks op zich bedoel ik)  maar dat was alsnog na dik 2 jaar verkering zeg maar.  Dus neem lekker alle tijd! Zo, opa Tartan heeft gesproken 🤭 haha. Soms weet ik niet hoe ik iets goed kan uitleggen maar bedoel het goed XP

Groetjes liefs Tartan XxX