Skip to main content

Heeft iemand al ooit bdsm gedaan zo ja wat deden jullie hoe ging het en wat vondt je er van 

 

Fijne dag nog 

Haii ik heb daar geen ervaring mee maar ik vind het ook niet meteen raar of gek dat mensen dat fijn vinden. Het lijkt me best spannend als je elkaar vertrouwt en het is ook onschuldig als je het beide leuk vind. Een klein kinkje heb ik ook wel met bijvoorbeeld boeien of een keer "baas" spelen op een jongen. Maar wel zolang het leuk is voor allebei. Ik las ook van  @Tartan14  die soms  met handen op zijn rug  geboeid s** heeft en dat lijkt mij ook super geil om te doen. Of @Sjardy  haar kink over jongens in nederigheid. En ik vind nogmaals doe je dat samen en met consent, dan is het gewoon top en perfect! Niet om te schamen dus. De wereld is al bekrompen genoeg 😉🥰

Doby X 


Heyy, 

Ik wel, en ik weet dam sommige dat eng vinden. Maar je moet het met de juiste persoon doen, en die gene echt blinde links vertrouwen. Ik zit vooral in een dom/sub relatie, waar ik de sub ben en mezelf eigelijk over geef aan de ander en hun mij domineren. Ik ben de vorige keer vast gebonden geweest met touw en kreeg een blinddoek op. Bdsm is echt veel communicatie en vertrouwen in elkaar, hij (de dominante) vindt het geil als ik helemaal 'kapot' voor hem ben, wat in houd dat ik door het sex of wat we dan ook deden er 'huilend' van genot bij zit het liefst met mascara onder mijn ogen. Ook vind ik het geil als hij mijn keel vast heeft en dicht knijpt en dan aan mijn gezicht kan zien waneer het te veel is voor mij en dan weer los laat. Ook heb ik met dezelfde persoon anaal geprobeerd, dit vondt ik op het beging heel raar en wou ik eigenlijk niet meer van weten. Maar ik had gezegd dat ik het wou proberen, dus langzaam zijn wij begonnen en op het gegeven moment kon ik niet meer en zei ik stop waarna hij gelijk alles stopte. Dit is erg belangrijk! Zodra jij of de andere stop zegt is het ook stop. Communicatie is echt een groot deel in bdsm, dus als je het wilt proberen praat erover met je partner of wie je het mee wikt proberen en belangrijk is dat je die persoon vertrouwd!

Als je meer wil weten zou ik zeggen zeg het maar en vraag maar :)

Groetjesss


hey ik heb het zelf niet gedaan maar zoals @Rarerad12345  en @Dobymeis13 

al zeiden moet je vertrouwen hebben in elkaar en je limiet aan geven zelf lijkt bdsm ook heel geil

hopelijk veel plezier dus ;)

,groetjes Iemand anders


Reageer