Skip to main content

Heeft iemand al ooit bdsm gedaan zo ja wat deden jullie hoe ging het en wat vondt je er van 

 

Fijne dag nog 

Haii ik heb daar geen ervaring mee maar ik vind het ook niet meteen raar of gek dat mensen dat fijn vinden. Het lijkt me best spannend als je elkaar vertrouwt en het is ook onschuldig als je het beide leuk vind. Een klein kinkje heb ik ook wel met bijvoorbeeld boeien of een keer "baas" spelen op een jongen. Maar wel zolang het leuk is voor allebei. Ik las ook van  @Tartan14  die soms  met handen op zijn rug  geboeid s** heeft en dat lijkt mij ook super geil om te doen. Of @Sjardy  haar kink over jongens in nederigheid. En ik vind nogmaals doe je dat samen en met consent, dan is het gewoon top en perfect! Niet om te schamen dus. De wereld is al bekrompen genoeg 😉🥰

Doby X 


Heyy,