Skip to main content

Hallooooooo mensen!!!!!!

Ok ik ben dus eig aan het zoeken naar een nieuwe sport maar ik ben bang voor het douchen dus ik heb eig een paar vragen hierover GRAAG NIET LIEGEN OFZO 

1, Bij welken sporten douch je na het sporten ?

2, Is dit altijd naakt ?

3, Zit je bij elkaar of in aparte hokjes ?

4, Hoe gaat het ( graag uitleggen van het moment dat je de kleedkamer in gaat todat je eruit gaat )

5, Word er naar je gekeken ?

6, Wat gebeurt er als je een stijve krijgt ?

7, Word er iets gedaan tijdens het douchen ( aftrekken ofzo )

 

Graag eerlijk andwoorden na je eige ervaaring!

Groetjes mij!

Op voetbal deed ik douchen, maar na 12 jaar oud doe je dat niet meer. Ik zal antwoord geven. Maar dit telt alleen als je jonger dan 12 bent.

1, Bij welken sporten douch je na het sporten ? Voetbal

2, Is dit altijd naakt ? Kan, maar wij deden na ongv 10 jaar oud met onderbroek

3, Zit je bij elkaar of in aparte hokjes ? Bij elkaar

4, Hoe gaat het ( graag uitleggen van het moment dat je de kleedkamer in gaat todat je eruit gaat ) 

Kleedkamer in

Uitkleden

Douche spullen pakken

Naar de douche

Gezellugheid

Uit de douche

Afdrogen

Normale kleren aan

Naar huis

5, Word er naar je gekeken ? Tuurlijk, maar niet op een seksuele manier.

6, Wat gebeurt er als je een stijve krijgt ? Dan word er gelachen, en dat is het. Niks ergs ofzo

7, Word er iets gedaan tijdens het douchen ( aftrekken ofzo ) Nee!

 

Graag eerlijk andwoorden na je eige ervaaring!

Groetjes mij!

 


1, Bij welken sporten douch je na het sporten ? Veldhockey en turnen 

2, Is dit altijd naakt ? Ja altijd naakt

3, Zit je bij elkaar of in aparte hokjes ? Bij elkaar

4, Hoe gaat het ( graag uitleggen van het moment dat je de kleedkamer in gaat todat je eruit gaat ) we komen al kletsend de kleedkamer binnen iedereen kleed zich schaamteloos helemaal uit en legt z’n handdoek klaar en lopen met alleen een flesje douchegel naar de douche. Alleen bij hockey gaan we allemaal achter elkaar staan in een kring en wassen we elkaars rug. Soms hebben een paar een stijve maar dat gebeurt vaak daar zeggen we ook niks meer over. 2 jongens hebben beginnend donshaartje de rest zijn nog helemaal kaal. Als we klaar zijn lopen we nat en naakt de kleedkamer weer in en drogen we ons af en kleden we ons weer aan. En wachten we op elkaar omdat de kleedkamer alleen van binnen afgesloten kan worden 

5, Word er naar je gekeken ? Ja dat gebeurt maar niet op een sexuele manier

6, Wat gebeurt er als je een stijve krijgt ? De jongen(s) maakt/maken er zelf een grap over de rest lacht dan maar niet op een pesterige manier 

7, Word er iets gedaan tijdens het douchen ( aftrekken ofzo ) De jongen(s) die een stijve hebben wrijven wel over hun piemel maar niet tot ze klaarkomen. Als we weer aangekleed zijn is iedereen het weer vergeten 


Hallooooooo mensen!!!!!!

Ok ik ben dus eig aan het zoeken naar een nieuwe sport maar ik ben bang voor het douchen dus ik heb eig een paar vragen hierover GRAAG NIET LIEGEN OFZO 

1, Bij welken sporten douch je na het sporten ? basketbal en waterpolo, ik heb het nu over basketbal

2, Is dit altijd naakt ? yep

3, Zit je bij elkaar of in aparte hokjes ? bij elkaar natuurlijk

4, Hoe gaat het ( graag uitleggen van het moment dat je de kleedkamer in gaat todat je eruit gaat ) iedereen komt binnen, deuren op slot, shirt > broek > onderbroek uit, naar de douche, douches aan, lekker kijken naar elkaars geile sixpack + v lijn + pik, allemaal geil worden, aftrekken/pijpen, afdouchen, naar de kleedkamer, (elkaar) afdrogen, soms nog een beetje aftrekken/pijpen, aankleden en wegwezen

5, Word er naar je gekeken ? tuurlijk

6, Wat gebeurt er als je een stijve krijgt ? 🍆<👋/👅

7, Word er iets gedaan tijdens het douchen ( aftrekken ofzo ) zie 4

(dit is wel allemaal willig, er zijn mensen die niet willen en zij douchen gewoon alleen maar)

Graag eerlijk andwoorden na je eige ervaaring!

Groetjes mij!

 


1, Bij welken sporten douch je na het sporten ? de meeste 

2, Is dit altijd naakt ? soms wel soms niet bij mij wel

3, Zit je bij elkaar of in aparte hokjes ? bij elkaar 

4, Hoe gaat het ( graag uitleggen van het moment dat je de kleedkamer in gaat todat je eruit gaat ) nou we komen de kleedkamer in we praten over leuke dingen zoals de training 😕 wedstrijd of over leuke games etc. 

terwijl we uitkleden en dan gaanwe douchen we gaan 1 voor in de douches in en dan als we klaar zijn gaan we weer afdrogen aankleden etc.

5, Word er naar je gekeken ? meestal niet 

6, Wat gebeurt er als je een stijve krijgt ? niks is normaal als je dat perongeluk krijgt enzo

7, Word er iets gedaan tijdens het douchen ( aftrekken ofzo ) nee 


@Aubien 

ik zit ook op hockey en bij mij douchen we niet hoor…

 


1, Bij welken sporten douch je na het sporten ? veldhockey en zwemmen

2, Is dit altijd naakt ? bij hockey wel naakt in groep, bij zwemmen is het gewoon afspoelen in zwembroek en dan kleedhokjes in 

3, Zit je bij elkaar of in aparte hokjes ? bij hockey allemaal samen

4, Hoe gaat het ( graag uitleggen van het moment dat je de kleedkamer in gaat todat je eruit gaat )

kleedkamer in, uitkleden en praten, shampo meenemen, douchen, lolmaken/zingen/grapjes, naar kleedkamer, afdrogen, praten/grapjes, aankleden

5, Word er naar je gekeken ? ja maar niet staren, gwoon kijken, ik kijk ook naar andere

6, Wat gebeurt er als je een stijve krijgt ? niks, krijgt iedereen wel eens, half of helemaal, dan soms beetje geinen maar niks meer 

7, Word er iets gedaan tijdens het douchen ( aftrekken ofzo ) nee maar ik denk dat sommige dan ff thuis gaan rukken, omdat je toch wel soms een beetje geil bent van blote billen ofzo, maar ter plaatse gebeurt niks 

TIP: niet bang zijn, de eerste keer is mss raar maar daarna is het heel gewoon, het is gewoon na de sport je stinkende zweet gaan douchen en je lichaam afkoelen dus samen douchen en aan/uitkleden. Je kan soms wel je handdoek fzo een beetje voor je houden of je omdraaien maar het is eig heel gewoon en leuk   


1, Bij welken sporten douch je na het sporten ? De meeste sporten

2, Is dit altijd naakt ? Vaak wel

3, Zit je bij elkaar of in aparte hokjes ? Bij mij allemaal samen

4, Hoe gaat het ( graag uitleggen van het moment dat je de kleedkamer in gaat todat je eruit gaat ) Iedereeen dolt wat met elkaar / dan kleed je je uit in de kleedkamer / dan pak je je shampoo mee zet je de douche aan /  praat je wat met elkaar onder de douche over van alles / Was je je lijf /  ga je weer uit de douche / droog je jezelf af met je handdoek / kleed je weer aan.

5, Word er naar je gekeken ? Ja, maar iedereen is een jongen dus iedereen ziet er ongeveer hetzelfde uit. De één heeft al wat schaamhaar en een grotere, maar de meeste nog niet en nog een kleine. niks aan de hand

6, Wat gebeurt er als je een stijve krijgt ? dan ziet iedereen het en er word even een paar seconden wat gelachen, maar meer ook niet want jij bent niet de enige die een stijve zal krijgen

7, Word er iets gedaan tijdens het douchen ( aftrekken ofzo ) Niet bij mij

Maak je geen zorgen het is gewoon leuk om wat te geinen met jongens onder elkaar. 


1, Bij welken sporten douch je na het sporten ?

Voetbal, maar blijkbaar ook hockey

2, Is dit altijd naakt ?

Zal per team verschillen, sommige mensen douchen niet eens mee, maar als je douched, altijd naakt.

3, Zit je bij elkaar of in aparte hokjes ?

Bij elkaar. Nooit appartje hokjes gezien bij een sportclub, alleen in de sportschool.

4, Hoe gaat het ( graag uitleggen van het moment dat je de kleedkamer in gaat todat je eruit gaat )

Je komt kleedkamer binnen met z'n allen en iedereen kleed zich uit alsof er niets aan de hand is en gaan onder de douche, en er vervolgens weer uit en kleden zich aan.

5, Word er naar je gekeken ?

Ik heb, eigenlijk, nog NOOIT echt iemand erop kunnen betrappen

6, Wat gebeurt er als je een stijve krijgt ?

Ik heb nog NOOIT een stijve gehad bij publiekelijk douchen, dat komt ook omdat na het sporten je, als het goed is, veel inspanning hebt vericht en er minder bloed naar je lul stroomt.

7, Word er iets gedaan tijdens het douchen ( aftrekken ofzo )

Ik heb nog NOOIT een stijve bij een ander gezien en ook nog NOOIT iemand zien aftrekken onder de douche.


Reageer