Skip to main content

Oké ik heb vandaag niet echt iets heel slims gedaan ik heb vandaag seks gehad met me vriendje op school op de wc. Me vriendje had er aardig zin aan en dus toen zij ik kom in de pauze meiden wc En toen heeft me vriendin de wacht gehouden. Maar schijnbaar heeft er een lerares om de bocht gestaan en die heeft mij en mijn vriendje gehoord. Dus die vroeg aan me vriendje wat hij op de meiden wc moest ik zo van ja hij moest me even helpen bh goed doen en dat lawaai vroeg ze. Ik zij oh ja dat was omdat hij op me voet ging staan ze vond het een beetje warrig en ging onderzoek doen. Maar nu ben ik toch wel een beetje bang voor wat komen gaat en als ze het nog niet heeft ontdekt. Kijk school heb ik toch niet echt nodig ik wil toch fotomodel worden en anders prof atleet met atletiek maar ik denk wel dat ik boze ouders heb bij schorsing.

Je mag het doen maar doe dat niet meer op een openbaar plek 


Hoiii,

Heb geen seks op school! Doe het gewoon later thuis of zo!

Groetjes, justGhast


Ik begrijp je echt! Omg zo eng dat ze jullie gehoord heeft! Ik heb ook meerdere keren seks gehad op school met m'n vriend en andere openbare plekken, maar m'n grootste angst is betrapt worden.

Wat ik zou doen als je docent er over begint of als je op gesprek moet komen ofzo:

1. Ontken het zo lang het kan, zeg dat jullie gewoon een gek filmpje keken ofzo, of hou het verhaal met de bh en dat hij op je voet stond vol.

2. Als je het niet langer kunt ontkennen kun je altijd nog zeggen dat het geen seks was, maar dat hij je vingerde? Idk misschien is dat minder erg? Of dat jullie gewoon aan het zoenen waren?

3. Geef de docent de schuld? Zeg dat het raar is dat ze ging luisteren en dat je het heel ongepast vindt dat ze een gesprek begint met je hierover. Duik gewoon de slachtoffer rol in en maak je docent de schuldige. Want wie is zij om zich met jou seks leven te bemoeien? 


Reageer