Skip to main content

ik ben wel eens bang dat mijn ouders binnen komen terwijl ik aftrek heeft iemand tips zodat ik daar af kan komen en wat ik er tegen kan doen?

Hoi @banaanrukker,

 

je kunt op de grond met je rug tegen de deur gaan zitten en je dan aftrekken. Als er iemand aan komt dan hoor je dat vast wel en anders kunnen ze deur niet gelijk open doen, omdat jij er tegenaan zit.

Je kunt ook op een stoel gaan zitten rukken en dat die stoel dan tegen de deur aan staat.

Misschien is het dan handig als je al een smoes hebt verzonnen waarom ze de deur niet open konden krijgen.

Zoiets als ík was mijn veters aan het strikken en zat op de grond, maar dan is het wel handig als je schoenen aan hebt natuurlijk.

Je kunt ook op je bed aftrekken, onder je dekbed of dat je als je iemand aan hoort komen je dekbed dan pas over je heen doet. Zeg dan dat je wat aan het uitrusten was ofzo

 

GR. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 


Als ik het doe doe ik het in de avond voor het slapen of heel heel soms in de ochtend.

Ik zou dit aanraden want dan komen je ouders je kamer waarschijnlijk toch niet in.

 

Groetjes, 

@Ann0 


ik snap je probleem. ik heb zeker wat tips.

  1. heb je een slot op je deur? zo ja doe je deur op slot
  2. zeg dat je gaat leren voor toetsen en dat je liever niet afgeleid wil worden
  3. een deurhanger op verboden toegang
  4. gewoon zeggen dat je even wat tijd voor jezelf wilt

Je vader heeft vast wel een latje ergens liggen zaag die op maat en doe die onder je deurklink


Gewoon afspreken dat ze kloppen voordat ze je kamer binnen komen. Je ouders weten trouwens echt wel dat je aftrekt (de meeste jongens doen dat) dus ze zullen het wel begrijpen.


Doe het op momenten dat de kans heel klein is dat ze binnenkomen. Zorg bijvoorbeeld dat ze niet thuis zijn, of doe het 's avonds laat of ‘s nachts. En ik weet niet hoe gehorig je huis is? Ik kan altijd horen als er iemand over de gang naar mijn kamer loopt. Blijf dus alert. Voor de rest kan ik niet veel tips geven


Dan trek je toch gewoon af wanneer ze niet thuis zijn? Lijkt mij niet zo moeilijk😂


Hé ts wat ga je doen?


Reageer