Skip to main content

Er is iemand die seks met mij wil en ik zou het ook wel willen (we vinden elkaar wel leuk, maar hebben niet echt relatie ofzo), maar op de een of andere manier ben ik gewoon bang, zwanger ofzo!? Ik ben meisje van 13, maar heeft iemand tips of iets? Ik kom gewoon niet over dat gevoel heen en heb het dus ook nog nooit gedaan. Iedereen maakt me altijd beetje bang dr bij ofzo

Hey, 

 

Ik zou zeggen voor het gedeelte zwanger hoef je niet bang te zijn zolang je maar een condoom gebruikt!


Om zwangerschap te voorkomen moet je sws een condoom gebruiken natuurlijk.

Seks is niks om bang voor te zijn. Je moet er wel pas aan beginnen als je er echt klaar voor bent. Jij hebt zo te horen nog twijfels dus ik zou er nog even mee wachten. Laat je ook door niemand overhalen om het doen als je het echt nog niet wilt. Je bent ook nog maar 13 en er is echt geen  haast bij om seks te hebben.

Op deze site kun je heel veel info over seks vinden. Misschien kun je eerst dat eens lezen.

https://sense.info/nl/seks

Hoop dat je er wat aan hebt.

 


Je kunt gewoon seksen. Ik heb soms ook seks met mensen, puur voor de omdat ik geil ben. Maar doe het veilig en jullie moeten het beide willen. Is dat zo? Dan kun je seks hebben!


Reageer