Vraag

Bang van zwanger

  • 19 July 2022
  • 3 reacties
  • 343 Bekeken

Badge

Hey, wat ik nu verteld is gister gebeurd en ik ben bang dat ik miss zwanger ben omdat kijk :  ik had een korte broek  en een onderbroek als string en me vriend  had z’n broek uitgedaan. Ik was al bang, dus hij trok me naar hem op zijn lul en daarna trok hij mij naar zich toe. Ik had wel een broek aan en alles, maar hij. Had voorvocht en die voorvocht kwam tussen mijn benen. Ik voelde dat toen ik op hem zat en ik stond meteen op ging me benen met me hand vegen.


Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 16: houd de tekst van je bericht leesbaar.


3 reacties

Als je je broek nog aanhad zou ik me geen zorgen maken. En aangezien je het gelijk wegveegde neem ik aan dat je niet zwanger ben (meestal moet je wel echt seks hebben om zwanger te worden) als je een tijdje niet ongesteld bent kan je een zwangerschap test doen. En als je zwanger bent kan je altijd abortus doen, dus het is echt geen probleem hoor! 

Badge +1

Als je echt zorgen maakt, kan je altijd naar de huisarts toe.  Je zegt dan tegen de dokter je verhaal en dat je het niet wilt dat je ouders het weten 

O ja, het was niet heel duidelijk in je bericht of je toestemming had gegeven voor dit. Anders kan dit aanranding zijn. En als dat zo is moet je het met je vriend erover hebben. In je bericht is dit nogal vaag :)

Reageer