Vraag

bang te snel klaarkomen

  • 26 January 2022
  • 4 reacties
  • 267 Bekeken

Badge

Oke dus, ik ben nu 16 en het komt eraan dat ik seks ga hebben alleen ben ik bang dat ik te snel klaarkom of dat ik er helemaal niks van kan bij een meid.

Heeft iemand tips of dergelijke??


4 reacties

Badge

hey, het is niet zo erg om vroeg klaar te komen vind ik, is toch de teken dat je heel erg geil wordt en het heel fijn vindt met haar, ik zou haar na dat je klaar bent gekomen vingeren voor haar pleasure xd.

Badge

heyy top dankjewel voor de tip. nog 1 dingetje ik heb zegmaar bloed uit sri lanka (komt me vader vandaan) alleen daar hebben mensen dus kleine piemels en ik dus ook, is dat erg en knapt een meid daarop af of iets?

Badge

heyy top dankjewel voor de tip. nog 1 dingetje ik heb zegmaar bloed uit sri lanka (komt me vader vandaan) alleen daar hebben mensen dus kleine piemels en ik dus ook, is dat erg en knapt een meid daarop af of iets?

Hey, ik denk dat het heel erg verschilt per meid. Ik zou er met je partner over praten als je er mee zit en samen kijken wat jullie nog meer kunnen uitproberen. Suc6 !!

Badge

heyy top dankjewel voor de tip. nog 1 dingetje ik heb zegmaar bloed uit sri lanka (komt me vader vandaan) alleen daar hebben mensen dus kleine piemels en ik dus ook, is dat erg en knapt een meid daarop af of iets?

Hey, ik denk dat het heel erg verschilt per meid. Ik zou er met je partner over praten als je er mee zit en samen kijken wat jullie nog meer kunnen uitproberen. Suc6 !!

Ik heb nog geen vriendin dus het met niemand erover hebben maar dankjewel:)

Reageer