Skip to main content

Heyy 

Ik ben 14 en een meisje. De laatste dagen heb ik mezrlf proberen te vingeren. Ik was enorm nat maar ik durf het niet zo goed. Ik ben bang om mezelf pijn te doen. Heeft iemand tips om te vingeren? 

Hoi!

 

Ben zelf een jongen en heb dus geen ervaring met vingeren. Het is volledig oke dat je het nog niet echt durft, als ik van jou was zou ik gewoon stap per stap proberen. Doen waar je jezelf goed bij voelt. Zelf zal je op den duur wel aanvoelen wanneer je er klaar voor bent en waar je je goed bij voelt. Zulke dingen gaan niet altijd direct en moet je echt tijd geven. Als je op de juiste manier vingert dan zal het helemaal geen pijn doen.  Ik hoop je hiermee toch een beetje geholpen te hebben.

 

Groetjes Booba Da Hond


Zorg gewoon zeker dat je nagels niet te lang of te scherp zijn.  Daarnaast echt gewoon stap voor stap doen en inderdaad gewoon doen waar je je goed bij voelt. Als je echt niet wilt hoef je het ook niet te doen maar als je wel wilt gewoon rustig aan doen. 


Hoii,

Eerst even 1 ding: als jij het nog niet wilt, er nog niet klaar voor bent of je lichaam er nog niet klaar voor is doe het dan niet. Voel je niet verplicht om iets te doen bij jezelf als je het eigenlijk helemaal niet wilt. Maar hier zijn wat tips:

Doe geen nagellak op

Heb niet al te lange nagels

Maak je zelf eerst blij door bijvoorbeeld je favo serie te kijken

Wees niet bang of nerveus dan kan het pijn doen

Ga zo diep als jij zelf wilt. Als jij niet of juist wel diep wilt doe je dat. 

Ik hoop dat dit een beetje helpt:)

- Annoniem_meisje 


Je hoeft volgens mij niet bang te zijn om jezelf pijn te doen. Je doet het immers zelf. Als je voorzichtig met je vinger naar binnen probeert te gaan en het doet geen pijn dan ga je steeds iets verder. En als het niet lekker is of pijn doet ga je niet meer verder. Misschien kan je een spiegeltje tussen je benen zetten zodat je goed kunt zien wat je doet en waar je met je vinger zit. 


Reageer