Vraag

Bang om iet te doen met een jongen

  • 6 April 2022
  • 3 reacties
  • 142 Bekeken

Badge

Heyy guyss,

Mijn ex die heeft aan mij gezeten en ik ben nog steeds maagd ook nog nooit met een jongen gezoend maar door mijn ex ben ik bang om iets met een jongen te doen. Hebben jullie tips??


3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey Amy, 

Ik heb eigenlijk geen idee wat je kan doen, je moet vooral geduld hebben en je laten helen. Ik snap waarom jij bang bent, maar probeer gewoon te realiseren dat niet iedereen zo erg is als je ex ;). Wanneer jij een jongen vind die jou echt leuk vindt en jou blij maakt, zal het vanzelf goedkomen !!

Sano07

Reputatie 4
Badge +4

Je moet alles gewoon lekker rustig aan nemen. ik ben zelf ook nog niet ontmaagd of ontgroend en heb zelf dus ook nog ervaring. maar van wat vrienden en vriendinnen mij verteld hebben over mijn eerste keer is dat je goed met praten met je partner wat je fijn vind en wat je niet fijn vind. en doe het alleen met een persoon waarvan je het echt wilt anders kun je er later spijt van krijgen. als je dit allemaal doet kan er niet zo heel veel fout gaan.

 

Hoop dat dit helpt!

Groetjes Anoniem200678

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ik ben het met @Anoniem200678  en @Sano07 eens en je zou ook aan de jongen kunnen uitleggen dat  jij degene bent die beslist wat je wilt en hoe ver je gaat. Ik vind dat ( als jongen) trouwens heel normaal dat een meisje daar de  “baas “ mee is.  Als hij van je houd zal hij dat gewoon accepteren en heel normaal vinden :)

Groetjes liefs Julian X

Reageer