Skip to main content
Vraag

bang om een stijve te krijgen op naaktstrand

• October 5, 2026
  • 7 reacties
  • 721 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi ik ben een jongen van 15 jaar en zou opzich wel een keer een naaktstrand willen proberen maar ik ben dan erg bang dat als ik daar ben ik een stijve krijg is dat raar daar of hoe moet je daar mee omgaan want iedereen kan het zien en dan heb ik het niet over even maar ik zou waarschijnlijk echt de hele tijd stijf zijn denk ik

en hoe is het met de mensen daar van zijn er alleen maar hele oude mensen op het naaktstrand of komen er ook mensen van mijn leeftijd of teminste rond 18 

en mag ik als minder jarige überhaupt naar een naaktstrand ?

7 reacties

Dobymeis13
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 5, 2026

Niet bang voor zijn, gewoon laten gebeuren. Valt volgens mij ook helemaal niet op. Net als op een naakt camping. Je valt pas op als je er aandacht aan besteed. Of kleren draagt. En ach, als je echt een flinke erectie krijgt ren je het water in. En zo erg is het niet hoor. Hebben mensen ook wat te kijken, kan ook leuk zijn voor ons meiden, toch? ;) of het mag, denk het wel. Kies je zelf voor toch? Naakt recreëren heeft niets met seksuele handelingen te maken. Zolang je daar doet wat de bedoeling is namelijk recreëren en zwemmen, prima. I think. 

Doby xxx

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • October 6, 2026

volgens mij mag je gewoon naar een naaktstrand maar dan moet je dus wel naakt. misschien dat je even een stijve piemel krijgt maar dat komt dan omdat je daaraan denkt. als je een stijve piemel krijgt dan ga je toch op je stijve piemel liggen zodat anderen als die langslopen alleen je blote billen zien. en in het water ziet niemand het behalve als iemand met een duikbril zwemt maar dan moet het of van heel dichtbij zijn of helder water, maar het water moet niet te koud zijn want dan krimpt alles een beetje. maar een stijve piemel kan altijd gebeuren en ik denk dat iedereen wel weet hoe een stijve piemel eruit ziet. mij zou het niks uitmaken als iemand een blote stijve piemel krijgt of heeft het gebeurd gewoon.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • October 6, 2026

Niet bang voor zijn, gewoon laten gebeuren. Valt volgens mij ook helemaal niet op. Net als op een naakt camping. Je valt pas op als je er aandacht aan besteed. Of kleren draagt. En ach, als je echt een flinke erectie krijgt ren je het water in. En zo erg is het niet hoor. Hebben mensen ook wat te kijken, kan ook leuk zijn voor ons meiden, toch? ;) of het mag, denk het wel. Kies je zelf voor toch? Naakt recreëren heeft niets met seksuele handelingen te maken. Zolang je daar doet wat de bedoeling is namelijk recreëren en zwemmen, prima. I think. 

Doby xxx

Maar zouden er ook mensen zijn rijd mijn leeftijd ? Want dan voelt het allemaal net iets normaler snap je ?

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • October 6, 2026

Weet je, dat is natuurlijk gedrag. Gewoon het over je heen laten komen, tegenhouden kan je het niet..

Dobymeis13
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 9, 2026

​@Mrkw8  vast wel. Mensen beginnen toch ooit een keer met zich vrij genoeg voelen om heerlijk naakt te willen zijn.  Misschien kun je samen met een vriend? Ikzelf durf dat wel en heb dat ook wel gedaan aan een rivier strand.  Daar mocht het en het was heerlijk. Maar nogmaals het is niet seksueel. Iedereen op dat specifieke strandje was naakt en dan valt de prikkel wel weg hoor.  Vriendje kreeg bijvoorbeeld echt geen stijve daar.

Doby xxx 

Tancred
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • October 9, 2026

​@Dobymeis13 en anderen die er al geweest zijn: komen er ook tieners of zijn het alleen maar volwassenen en jonge kinderen?  En wordt er niet gegluurd door mensen die speciaal daarvoor komen?

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • October 10, 2026

Ik denk dat het wel gewoon is al zoiets gebeurt .

Denk aan iets koud dan gaat hij weer omlaag zo denkt me neef.